Hauppauge WinTV Nexus CA ja HTV-verkko

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi DinoZ 18.03.2005.

  1. DinoZ

    DinoZ Guest

    tervehdys!

    Kävin tuossa viikko sitten hakemassa otsikossa olevan kortin Verrkokaupasta. Kanavat sain viritettyä ihan ok (pienen säätämisen jälkeen), tekstitv ja ohjelmisto-opaskin toimivat. Ainoa ongelma (ihan pieni) on että kuvaa ei näy.

    Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

    Koneen kokoonpano:

    Emo: Asus A8V-E Deluxe
    Näytönohjain: Connect 3D X800 Pro
    Näyttö: LG 30" LCD (1280*768)
    Käyttis: Windows XP Pro Media Center Edition 2005
    TV-kortti: Hauppauge WinTV Nexus CA

    DinoZ

     
  2.  
  3. SF100

    SF100 Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Palomuuri?
     
  4. DinoZ

    DinoZ Guest

    Palomuuri on kytketty pois päältä.
     
  5. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oliskos samanlainen tapaus kuin oli mulla aikoinanna WinTV-NOVA-t USB:n kanssa. Kuvaa ei tullut ennenkuin tiputin näytön asetuksista värien määrän 32-bittisestä 16-bittiin ja kännistin ohjelman tämän jälkeen.
     
  6. DinoZ

    DinoZ Guest

    Olen nyt duunissa. Täytyy illalla testailla himassa. BTW putooko kuvan laatu paljon?
     
  7. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun mielestä kuvan laatu oli silti hyvä. Korjausta tuohon ongelmaan ei muistaakseni tullut päivityksen kautta. En ymmärrä miksi moinen laite/ohjelmisto ei toiminut 32-bit väreillä. Nyt olisi uudempi näytönohjain, joten voisi kaivaa laitteen varastosta ja kokeilla uudestaan, jos näytönohjaimella on mitään tekemistä tämän kanssa.

    Laite taisi olla ensimmäisiä Hauppaugen digilaitteita, joten luulisi moisen ominaisuuden poistuneen uusimmista laitteista/ohjelmistoista.
     
  8. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvisikö ongelma (kuvan puuttuminen)? Ongelman ratkaisu voisi auttaa muitakin vastaavan tuotteen/ongelman omaavia.
     

Jaa tämä sivu