Joo, mulla on yks, mut hankala ongelma ton kortin asetusten kanssa. Siis: Miten saan asennettua myös MPEG-nauhoitukseen. En viittis joakista nauhoitusta kääntää AVI.sta mpeg muotoon. Aikasemmin mpeg-nauhoitus onnistu, mut jouduin vetämään kovon sileeks virusten takia ja nyt ei mpeg-valintaa ei saa asennettua, ei sit millään. Olen valinnut kaikki tarpeelliset osat, vaan ei onnaa ei. Vain AVI-muoto on käytössä. Jelpakkaas tyhmää ja neuvokaa. Tai sitten kertokaa vinkki, mikä olisi tolle kortille sopiva parempi softa? Haupaugen sivuilta ei löydy win2000:n päivityksiä. Ok Kortti on vanha, mut riittävä mulle. Siks kyselen neuvoja. Jospa joku olis painiskellut samanlaisten ongelmien kanssa.
Mulla on vastaava kortti ja mä käytän virtualdubvcr:ää, kaappaan kyllä huffyuv aviksi ja sitten voi pakata miksi lystää, esim. kaappaus huffyuv aviksi-->kvcd:ksi(mpeg-1 tai2) jopa yli 2 tuntia hyvällä kuvalla per / 700mb. alla olevasta linkistä ohje tohon softaan.
Kiitti vinkistä. Vielä kun onnistuisin hankkimaan ko.ohjelman. Tai sitten jos joku osais neuvoa... Mulla on ton wintv:n asennus cd. Vaan mitkä siitä pitää valita, et sais ton mpeg-nauhoituksen mukaan. Siinä on se ongelma.
Mä en tiiä siitä mpeg nauhotuksesta mitään koska mulla ei toimi oikeestaan mikään muu kaappaus softa kuin tuo vdubvcr....sen softan saat sieltä ohjeessa olevasta linkistä ja siinä on vielä audio/video sync...framejen tippuillessa.