Haupauge wintv2000-kortin asennusongelma

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Ritkuli 16.07.2004.

1. Ritkuli

Ritkuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, mulla on yks, mut hankala ongelma ton kortin asetusten kanssa.
    Siis: Miten saan asennettua myös MPEG-nauhoitukseen.
    En viittis joakista nauhoitusta kääntää AVI.sta mpeg muotoon. Aikasemmin mpeg-nauhoitus onnistu, mut jouduin vetämään kovon sileeks virusten takia ja nyt ei mpeg-valintaa ei saa asennettua, ei sit millään. Olen valinnut kaikki tarpeelliset osat, vaan ei onnaa ei. Vain AVI-muoto on käytössä. Jelpakkaas tyhmää ja neuvokaa. Tai sitten kertokaa vinkki, mikä olisi tolle kortille sopiva parempi softa?

Haupaugen sivuilta ei löydy win2000:n päivityksiä.

Ok Kortti on vanha, mut riittävä mulle. Siks kyselen neuvoja. Jospa joku olis painiskellut samanlaisten ongelmien kanssa.

2.  
  3. cronos

cronos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on vastaava kortti ja mä käytän virtualdubvcr:ää, kaappaan kyllä huffyuv aviksi ja sitten voi pakata miksi lystää, esim.

kaappaus huffyuv aviksi-->kvcd:ksi(mpeg-1 tai2) jopa yli 2 tuntia hyvällä kuvalla per / 700mb.

alla olevasta linkistä ohje tohon softaan.

4. Ritkuli

Ritkuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti vinkistä. Vielä kun onnistuisin hankkimaan ko.ohjelman.

Tai sitten jos joku osais neuvoa... Mulla on ton wintv:n asennus cd. Vaan mitkä siitä pitää valita, et sais ton mpeg-nauhoituksen mukaan. Siinä on se ongelma.

5. cronos

cronos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä en tiiä siitä mpeg nauhotuksesta mitään koska mulla ei toimi oikeestaan mikään muu kaappaus softa kuin tuo vdubvcr....sen softan saat sieltä ohjeessa olevasta linkistä ja siinä on vielä audio/video sync...framejen tippuillessa.

Jaa tämä sivu