Handan 6000:sta ohjelmat tietokoneelle?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi horgh 06.09.2005.

  1. horgh

    horgh Member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko onnistunut kenellekään? Olen itse yrittänyt kaikkeni, viimeisenä ratkaisuna irroitin kovon boksista ja kokeilen TwinRipillä ohjelmia löytää, mutta ei tulosta. Kovo sinällään kyllä tunnistui, joten hardware puolella ongelma ei ole. Tiedostojärjestelmä näyttää olevan tietokoneen käyttiksille tuntematon, ja ilmeisesti se on sitä myös TwinRip ohjelmalle, jolla monesta muusta boksista ohjelmat saa talteen.

    Siis jos joku on jollain keinolla saanut Handanista ohjelmat koneelle niin voisiko ystävällisesti auttaa hädässä?
     
  2.  
  3. age007ti

    age007ti Guest

  4. horgh

    horgh Member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen toki. Ei sieltäkään mitään apua ole löytynyt.
     
  5. Quattro

    Quattro Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2003
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei taida tuolla boksilla onnistua.
    Topfield taitaa olla ainoa laite jossa on usb-ulostulo ja softat siirtoon.
     
  6. horgh

    horgh Member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllähän sen pitäisi onnistua, kun boksin kovo on kiinni tietokoneessa. Ei tarvita USB:tä. Pitäisi vaan löytää joku ohjelma, joka ymmärtäisi Handanin tiedostomuotoa.
     
  7. tiplu

    tiplu Guest

    Mitens on näkyykö sillä levyllä, tietokoneella katsottuna mitään tiedostoja, vai onko tyhjää vaan... Tuli vaan mieleen, että jos et ole vielä kokeillut mahdollisesti näkyvien "data" tiedostojen päätteen muuttamista .mpg muotoon... Kun mp2:sena tai mp4:sena (jos supersäästö moodi) ne luultavammin kuitenkin on, voitu vaan naamioida löyhästi joksikin muuksi...
    Se onkin sitten eri juttu, jos ovat suuressa viisaudessaan kehittäneen oman formaatin kovalevylle. Kaiken järjen mukaan pitäisi sieltä jotain ulos saada. Oletko tutkinut kovoa partitition magic:lla tai jollakin osiointi softalla...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.03.2008

Jaa tämä sivu