Hamachi-ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Swamplord 21.11.2009.

1. Swamplord

Swamplord Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anteeksi, jos on väärällä puolella.. Mutta kuitenkin. En saa pingattua muita Hamachissa. Näen esimerkiksi Heroes of might and magicissa kaverin servun, mutta en voi liittyä siihen. Kun koitan pingata muita, se ilmoittaa "Request timed out".
    Olen jo avannut portteja, pitänyt palomuuria pois päältä yms.. Jos joku tietää mikä on vikana ja osaa neuvoa miten saan tämän toimimaan, niin olen todella kiitollinen. :)

2.  
  3. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meidän porukassa kukaan ei saa pingattua toisiaan mutta silti pystytään pelaan kaikkia pelejä mitä pelaillaan. Eli ilmeisesti on kyse jostain peli/palomuuri/tms. ongelmasta.
    Olethan laittanu hamachin verkkoyhteyslistan ylimmäiseksi, laittanut käsin ip:n, aliverkon, yhdyskäytävän ja metric-arvon muuttanut 10:ksi?

4. Swamplord

Swamplord Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu olen kaikki nämä tehnyt.. Ongelma ei varmaan johdu pelistä koska me ollaan koitettu monia eri pelejä.

5. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meillä pelit on tuolla säätämisellä toimineet, muutamien pelien kanssa olen joutunut portteja availemaan. Onhan vastaan tullut niitäkin pelejä mitä ei ole saatu lainkaan toimimaan mutta joe te olette testanneet useampia pelejä niin tuskin vika on kaikissa peleissä. Sellainen tuli vielä mieleen että itselläni on telewell510-modeemi ja lan-portit 1 ja 2 toimii eritavalla kuin 3 ja 4. Jos laitan koneen kiinni jälkimmäisiin portteihin niin alkaa hommat ahistaan huolella. Porttien avaamiset ei auta tuossa tilanteessa enää mitään.

6. Swamplord

Swamplord Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koitan tätä heti kun kaveri on koneella. Postaan tulokset tänne..

7. Swamplord

Swamplord Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei auttanut.. :/

Jaa tämä sivu