millä ohjelmalla saa internet explorerin uninstloittua pois kokonaan. Joskus luin että sen saa jollain ohjelmalla mutta ei nyt tuu mieleen mikä se oli. Toimiiko winkkari vielä sen jälkeen kun se on poistettu.
IE on osa windowsin omaa resurssinhallintaa etkä voi sitä siis poistaa, windowsin kansioiden selaus jne. poistuisi jos heittäisit pois IE:n jollain muulla ohjelmalla.. eli kannattanee vain olla käyttämättä sitä.
xp-lite osaa osittain poistaa explorerin, mutta kannattanee vain poistaa ohjelmaan viittaavat kuvakkeet työpöydältä ja käynnistä-valikosta.
En suosittele heittämään sitä pois nimittäin se on hyödyllinen esim. päivitysten hakemiseen yms. Ja ei sillä mitään voita vaikka sen poistaisi koneeltaan.
Yhdyn edeltäjiin. Mitään ihmettä et saa aikaseksi kun poistat. Se voi joskus tulla itseasiassa tarpeen, ainaki itse ajattelin samaa mutta välillä ei FF lue sivuja oikein tai muuta niin IE kehiin hetkeksi.
Ei kannata yrittää poistaa tai blokata liikaa IE:tä Google Earth ja jotku muut ohjelmat käyttää IE:tä jostain syystä.
postin explorerin tuolla xplitellä mutta kun yritän asentaa uudestaan ilmoittelee että havaitsi että koneessani on uudempi versio mitä olen yrittämässä asentaa osaako kukaan sanoa miten saan asennettua uudestaan?
postin explorerin tuolla xplitellä mutta kun yritän asentaa uudestaan ilmoittelee että havaitsi että koneessani on uudempi versio mitä olen yrittämässä asentaa osaako kukaan sanoa miten saan asennettua uudestaan?
Kokeile Windowsin korjausasennusta tai kerrassaan data talteen ja puhdas asennus. Päivitykset voi toki ladata ilman autoupdatea http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=fi
Asennusohje kuvasarjan kanssa: http://www.windowsreinstall.com/winxppro/installxpcdrepair/indexfullpage.htm
Tuo on kyllä se WinXp Pro version. Jos olet epävarma niin varmuuskopio tärkeimmät tiedostot kaiken varalta, ei kyllä pitäisi lähteä mitään.
kiitos. ei sattuisi olemaan win xp professionaaliin. kun ei ole cditä mihin polttelisin datani jos sattuu menemään reisille