osaiskohan joku viisaampi sanoa, olisko tommosest halpiksest mihinkään..? kotikäyttöön tulisi ja lähinnä elokuvia varten... http://www.pixmania.com/fi/fi/4274226/art/acer/videoprojektori-x110.html
No niin halpikset ja halpikset, ne leijuu aina mukana jos alkaa alakantista vilkuileen, niin ok. Mutta.... Tässä yks hyvä HD:rele Panasonic PT-AE2000, mutta ei kumminkaan ihan halpa rele, tää riippuu ihan siitä, mitä hyväksyt ja mitä et? Mulla ei tätä ole, mutta naapurista se kylläkin löytyy, hmmmh hyvä tykki! Edit: lisäys: näyttää olevan et tämä on muutettu 3000 tonniseksi, no naapurilla on se 2000:ninen ja varmaan yhtä hyvä rele.
toi kyllä varmaan olis kova peli, mutta halvempaa etsiskelen.. eipä vaan ainakaan uutena taida saada kovinkaan kummoista minun budjetilla..
Sen muutaman kerran kun olen katellut leffoja ja muutakin tykin kautta eri merkkisillä kanuunoilla niin on niissä kyllä eroa ollut, mutta ei niin hirveästi kuin olisi luullut olevan sen halvemman ja kalliimman välillä. Olen saanut myös sen käsityksen et mihin se kuva näytetään sen on oltava hemmetin hyvä ja tykille sopiva pinta, itse tykkäsin maalatusta taustasta, se oli just tää panan yhteydessä oleva, jotain erikoisväriä. Mut naapuri sano et laitteissa on hirvee ero ja suositteli et kannattaa yrittää katsoo ja verrata ekaks ennen ku ostaa.
olin aatellut kokeilla ainakin seinään heijastamista.. lähes valkoset, pieni harmaansävy. tai vaihtoehtosesti sitten ostan jonkun kankaan.. tietyst tarvis se tykki löytää ekaks.