Half-Life Orange Box ongelma!

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Aphe 17.01.2009.

1. Aphe

Aphe Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Olen muutaman kerran yrittänyt pelata kyseistä peliä omalla boksillani, mutta lähes aina kun pelissä tulee latausikkuna näkyviin, latauspalkki menee noin 1/4 eteenpäin ja jymähtää siihen. Joskus, mutta hyvin harvoin kone saa ladattua tuollaisessa tilanteessa kokonaan ja peli pääsee jatkumaan.
    Onko muilla ollut kyseistä ongelmaa tai tietääkö kukaan, miten tuollaisen voisi korjata. Boksissani kaikki muut pelit ovat toimineet, joita olen kokeillut.
    Eli löytyykö tähän jotakin kikkaa, millä peli mahdollisesti toimisi hieman paremmalla todennäköisyysprosentilla kuin noin 10%. Joskus oli levynlukuongelma NHL 09:n kanssa ja se korjautui täysin cachen tyhjentämisellä.

2.  
  3. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ettei olisi naarmua levyssä? aloita vikka putsaamalla levy =) toinen vois olla että asennat pelin kiintarille jos mahtuu vaan, ja ilmeisesti oletkin jo kottanut tyhjentää välimuistin...?

4. Aphe

Aphe Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Levy on naarmuton, kyllä minä sen tietysti ensimmäisenä tarkistin :). Kiintolevyllekään se ei suostu asentumaan vaan jää jumiin 23% kohdalle.

5. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    oletkos jo testannut pyöriikö peli muissa konsoleissa, esim kaverin?
    ja mites uusi peli kyseessä? nimittäin jos ei toimi muissakaan konsoleissa niin syynä lienee valmistusvirhe, en ainaakaan itse keksi mitään muuta selistysä....

Jaa tämä sivu