Hakusessa n.600€ läppäri...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Juzzo 14.05.2007.

1. Juzzo

Juzzo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli n.600€ hintaluokkaan pitäs löytää joku perusläppäri mikä tulisi lähinnä kakkoskoneeksi pöytäkoneen ohelle kouluhommiin, surffailuun ja leffankatseluun(tv-out ja muisti,prosu). Kovalevy ei tarvi olla mikään järin suurin eli joku ~60 giganen varmaankin välttää...

Acerin aspire sarjasta oon kuullut hiukan huonoa(3100 jne.) joten se kannattaa varmaan suosiolla jättää rauhaan?

Joten nyt olis hyvät ehdotukset, vinkit ja kokemukset tarpeen :)
    Kiiti jo etukäteen!

2.  
  3. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Juzzo

Juzzo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu sieltähän niitä oon kattellut mut ajattelin et jos jollain on jotain kokemusta noista jostakin ja osais sanoo mikä kantsii ostaa ja mitä ei. Testejä noista halpiskoneista ei kauheesti löydy :/

5. koW4Rlock

koW4Rlock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saako olla käytetty?
    jos saa olis enemmän valinnan varaa vaikka kyl tossakin riittävästi on.
    Fujitsu siemenkiä ei kannata ottaa koska on ollut ja p***a oli :C
    Acerit jotku on iha hyviä, joskus saa jostain tietoasemalta tarjouksia joissa on hyviä koneita.

Kato huuto netistä sieltä voi löytää joskus tosi hyviäkin huutoja

pitäskö olla Wlan (nykyään varmaan kaikissa on), bluetooth tai polttava DVD?

Viimeksi muokattu: 14.05.2007
  6. Juzzo

Juzzo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu oon kattelut käytettyjäkin mut arvelluttaa sit hiukan aina et mitä paketissa todellisuudessa tulee :/

bluetooth ei o mikään välttämättömyys, mut polttava DVD ja Wlani olis hyvä olla...tosin kuten mainitsit ni toi Wlan ni näyttää melkein kaikissa olevan.

Jaa tämä sivu