hätätilanne, näytto pimeänä

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi teme2 22.05.2008.

1. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ostin s-video kaapelin ja yhdistin telkkariin koneen sillä ja yhtäkkiä tietokoneen näytto pimeni.

Kokeilin poistaa kaapelin ja käynnistää koneen uudelleen ja näytto on vieläkin pimeä.

Missä voisi olla vika.

2.  
  3. MiKa85

MiKa85 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisko menny jostain syystä ykkösnäytöksi se telkkari ja tietsikan näyttö poistunu pelistä. Mulle ainakin joskus käyny niin.

Sitte vaan se svideo paikalleen ja muuta takas sieltä telkkarin kautta tietokoneen näyttö takas oletukseksi.

4. Demus

Demus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin kävi kaksi kertaa samalla lailla... tosin molemmilla kerroilla näyttöohjain sanoi sopimuksensa irti. Onneksi sain molemmat näyttikset takuuvaihtoon ja toisen kerran jälkeen en ole enää kyseiseen telkkariin mitään uskaltanu kytkeä. Toivottavasti sinulla ei ole samaa ongelmaa.

5. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toivottavasti kumpikaan masiina ei ole ollut päällä kun olette tuon kaapelin kytkeneet??? (rtfm) ;o)

6. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pitääpä kysyä kaverilta, kun tuon pistin keverin puolesta tänne.

Eli kirjauduin sisään ja kaveri kirjoitti tuon ongelman;)

7. Demus

Demus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseasiassa ei ollut ainakaan minun kohdallani kumpikaan päällä ku kytkin ja elokuvan katsominenkin onnistui sen yhden kerran, mutta sammutus (luultavasti) aiheutti jonkinnäköisen virtapiikin, joten sen jälkeen ei näyttöön tullu enää kuvaa. Itse kortissakaan ei ollu mitään palamisen merkkejä kummallakaan kerralla.

Jaa tämä sivu