Mo! Elikkä ongelma ois nyt se että päätin tässä ladata GunZ Online pelin ja huomasin siinä sitte että aina ku menen pelihuoneeseen ni pingi nousee 999+. Ja se syy miks tänne nyt tästä juttua kirjotan on se että kyseinen peli toimii P2P systeemillä. Pystyn olemaan omassa pelihuoneessa ilman mitään nettihäiriötä, mutta muiden pelaajien kesken pelaaminen nostaa pingin parin minuutin sisällä 999 ja joskus menee yli 10 000. ZoneAlarmin palomuurissa on ohjelma hyväksyttynä ja vaadittavat TCP portit on auki. Nettiyhteys meikäläisellä menee DSL johdosta suoraan modeemiin ja siitä ethernet piuhalla pöytäkoneeseen. Käyttis on Windows XP Home Edition SP3. Oon pelanu samal modeemil ikuisuuden ja kyseistä samaa peliäki aikasemmi varmaa viimese 3 vuode sisäl sillo tällö. Nyt tuli tossa koneen formatointi tehty ja päätin alottaa pelaamaa taas. Ainut muutos jonka oon tehny on graffa kortin vaihto mikä on täl hetkel Radeon HD 4650. Kysymys: Tietääkö joku windowsin peer-to-peer asetuksista sen verra et osais sanoo mitkä niistä mun kannattais tarkistaa ja pistää päälle ja sama asia kaikilla TCP asetuksilla?
HUOM! Huomasin myös että yhden pelaajan kanssa voin pelata, jos olin itse huoneen tekijä. Mut ku 2 henkeä tuli lisää ni pingi nousi 999 ja kaikki pelaajat "jääty" paikallee..