Guitarfun - ongelma [Ratkaistu].

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Feron 10.03.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onkos kukaan pelannut Wiillä ilmaista Guitarfun-peliä (Guitar Hero klooni)?

    Yritin tuossa päästä pelailemaan ko. peliä, mutta jostain syystä Homebrew Channel (versio 1.0.1) ei tunnista/näytä tuota muistikortilla olevien ohjelmien/pelien listalla. Kaikki muut ohjelmat ja pelit, jotka olen muistikortille laittanut, löytyvät muistikortilta ja näkyvät listassa.

    Pelin Readme-tiedostossa ohjeistetaan, että pelin "guitarfun"-kansio kopioidaan muistikortin juureen, mutta vaikka mitä variaatioita tuon lisäksi olen yrittänyt, niin ko. peli ei vaan ilmesty Homebrew Channelin muistikortin listalle.

    Eli, jos joku on saanut ko. pelin toimimaan, niin olisin kiitollinen ohjeistuksesta, että mitenkäs tuo lähtee pelittämään.. =)

    Edit: Sainkin itse ratkaistua ongelman. Eli siltä varalta, jos jollakin on sama ongelma, niin:

    - "guitarfun"-kansio kopioidaan muistikortin juureen.
    - Pelin mukana tullut "Guitarfun.dol"-tiedosto uudelleen nimetään "boot.elf"-tiedostoksi ja kopioidaan "guitarfun"-kansioon.

    Pelissä on tuki Wiin kitaraohjaimelle. Mutta peli tukee myös Playstation 2:en Guitar Heron (1-3) kitaraohjainta PS2-GameCube ohjainadapterin avulla. Itselläni ainakin toimi ko. viritys moitteettomasti. =)

    Peli ei grafiikoillaan hurraa, mutta Homebrew-peliksi grafiikat ovat siedettävät. Pelin omat äänitehosteet sen sijaan haluaa heti options-valikosta pois päältä. Ihan menevä Guitar Hero-kloonipeli kuitenkin. Erityisen hupaisaa (ja haastavaa) oli rämpyttää South Parkista tuttu Kyles Mom is a B*tch kappale. =D
     
    Viimeksi muokattu: 12.03.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu