guitar zeroa näppiksellä

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi jaxk 11.04.2009.

1. jaxk

jaxk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joten latasin tämän guitar zeron koska tietokoneeni tehot eivät riitä pyörittämään heroa.minulla ei tietenkään ole ohjainta.latasin suositellun PPjoy-ohjelman.siinä tulee se tuttu seinä vastaan."miten pirussa tätä kakkaa käytetään" tuli ensimmäisenä suustani joten päätin turvautua mailman tietosanakirjaan: afterdawniin?

joten voisiko joku lähettää huolelliset ohjeet kuika saan guitar zeron toimimaan näppäimistöllä PPjoy-ohjelman avulla? auttaisi minua enemmän kuin jumala hädässä!

kitoooos...

2.  
  3. Joku12345

Joku12345 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve, olen itsekkin se Orja että Alotan threadeja ja sitten kukaan ei vastaan. Eli löysin netistä tälläsen Yahoo Answereista. Kopioin parhaita paloja. toivottavasti auttaa :) How To Play GZ(Guitar Zero) With A Keyboard?
    I've Been Trying To Play GZ With A Keyboard And I Can't Do It Someone Help?

if you downloaded the guitar zero i have,
    it must have a ppjoy folder
    intall it and then open configure joystick from the start up menu
    you then select the option that says add virtual joystick
    then put it with 4 axes and next to everything else
    you need a file , if you want or dont have it the ppjoy program email me at chaoszombie@yahoo.es and i will send it to you

and yes you can play guitar zero with a keyboard!!!!
    Eli sun pitää Tehä Virtuaalinen joystickki sillä PPjoy Ohjelmalla. en ole itte ikinä käyttäny Kumpaakaan noista mutta löysin tietoa Googlaamalla. Toivottavasti Auttoi.

Viimeksi muokattu: 11.04.2009
  4. jaxk

jaxk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olen kyllä tehnyt sen mutta en tiedä miten saan sen laitettua päälle tai käytettäväksi peliin itse.MITEN? :D

itsekkin googlasin nuo jutut mutta en tajua niistä pierujakaan.

5. Joku12345

Joku12345 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Meinasin ite asentaa GZ:tan ja PPjoy ja testata että miten se aktivoidaan. Postaan sitte ellei joku muu kerenny jo.

6. Joku12345

Joku12345 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli asensin PPJoyn ja Guitar Zeron, heti kun yritin Configurata joystickkia Saan Fatal Errorin. :D Eli jonkun takia en pysty juuri nyt auttamaan.

Jaa tämä sivu