joten latasin tämän guitar zeron koska tietokoneeni tehot eivät riitä pyörittämään heroa.minulla ei tietenkään ole ohjainta.latasin suositellun PPjoy-ohjelman.siinä tulee se tuttu seinä vastaan."miten pirussa tätä kakkaa käytetään" tuli ensimmäisenä suustani joten päätin turvautua mailman tietosanakirjaan: afterdawniin? joten voisiko joku lähettää huolelliset ohjeet kuika saan guitar zeron toimimaan näppäimistöllä PPjoy-ohjelman avulla? auttaisi minua enemmän kuin jumala hädässä! kitoooos...
Terve, olen itsekkin se Orja että Alotan threadeja ja sitten kukaan ei vastaan. Eli löysin netistä tälläsen Yahoo Answereista. Kopioin parhaita paloja. toivottavasti auttaa How To Play GZ(Guitar Zero) With A Keyboard? I've Been Trying To Play GZ With A Keyboard And I Can't Do It Someone Help? if you downloaded the guitar zero i have, it must have a ppjoy folder intall it and then open configure joystick from the start up menu you then select the option that says add virtual joystick then put it with 4 axes and next to everything else you need a file , if you want or dont have it the ppjoy program email me at chaoszombie@yahoo.es and i will send it to you and yes you can play guitar zero with a keyboard!!!! Eli sun pitää Tehä Virtuaalinen joystickki sillä PPjoy Ohjelmalla. en ole itte ikinä käyttäny Kumpaakaan noista mutta löysin tietoa Googlaamalla. Toivottavasti Auttoi.
olen kyllä tehnyt sen mutta en tiedä miten saan sen laitettua päälle tai käytettäväksi peliin itse.MITEN? itsekkin googlasin nuo jutut mutta en tajua niistä pierujakaan.
Meinasin ite asentaa GZ:tan ja PPjoy ja testata että miten se aktivoidaan. Postaan sitte ellei joku muu kerenny jo.
Eli asensin PPJoyn ja Guitar Zeron, heti kun yritin Configurata joystickkia Saan Fatal Errorin. Eli jonkun takia en pysty juuri nyt auttamaan.