Guitar Hero III

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Juhowee 26.12.2007.

1. Juhowee

Juhowee Guest

Pukinkontista löytyi GH3 PC versio, mutta meinas siinä veljeltä itkut päästä kun ei toiminut AMD Sempron 3000+ prossulla varustetussa perus pöytäkoneessa :( Minun Intel Core 2 E6380 koneessa toimi kuin rasvattu, mutta eihän sekään ole kivaa, että veli kokoajan minun konettani valloittaa :D Onko olemassa kikka B kuutosta, jolla GH3 saisi toimimaan yksiytimisessä prosessorissa? Järjettömän suuret järjestelmävaatimukset tuossa.

Eli peli kyllä asentuu, mutta kun sen yrittää avata, niin tulee se Windowsin perus GH3.exe on aiheuttanut virheen ja etc... Tarkemmissa tiedoissa lukee jotain CPU Vendorista ja jostain muusta, josta ei tavallinen kansalainen ymmärrä mitään.

2.  
  3. Topias2

Topias2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjes!
    Kävin kans ostaa sen pelin (GH3) ja mulla on sama ongelma ku sulla. Oletko löytänyt ratkaisun vai ollaanko vielä vailla apua?

4. Juippi93

Juippi93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu voitko kertoa tarkemmin mitä tossa "errorisa" lukee.

voisin vaikka käyttää 20min vapaa aikaani ongelman ratkaisuun

5. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Screenshottia tänne siitä virheilmoituksesta. Muista myös ne parametrit jos ovat eri linkin alla.

Ja tuolla veljesi kokoonpanolla ei täysiä grafiikoita ja herkkuja kannata turhaan odottaa, ikävä kyllä. Mutta kunhan resoa vähän laskee ja niitä mausteita karsii, niin kyllä pitäisi luistaa ihan siedettävästi.

6. Topias2

Topias2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    virheen allekoirjoitus.
    AppName: gh3.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gh3.exe
    ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0049b0a5

virheraportin teknisiä tietoja.

siitä mä en saa kopioitua tekstejä vai??

7. Miitti

Miitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Epäilen kuitenkin. Mulla on tässä C2D T5600, reso 800x600 kaikki minimillä ja on juuri ja juuri pelattava. Nykiminen alkaa heti, kun taustalla pyörii vähänkin enemmän tavaraa. Siis siinä pelissä.

En tiedä, vaatiiko peli enemmän prossua vai näytönohjainta, mutta jos veljesi koneessa on Sempronin 3000+ niin näytönohjain ei varmasti kummoinen ole.

8. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Voipi ikävä kyllä olla näin. Eli uutta rautaa vaan alle jos tarvis, tosin jos pelin haluaa kunnolla toimimaan niin pääset taloudellisesti helpommall akun käväset palauttamassa pelin ja ostat tilalle vaikkapa Guitar Hero II ja jonkun muun jottei veljellä käy aika tylsäksi.

Viimeksi muokattu: 29.12.2007
  9. Topias2

Topias2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se vaan taitaa olla tässä palautuksessa yks ongelma. Ostin pelin anttilasta ja se ei ainakaan ota vaihdossa avattuja cd/dvd levyjä joten taitaa kitara joutaa leikkikaluksi...

10. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Neuvoin kylläkin Juhowee:)

Mutta sinä, Topias, voisit laittaa sen virheilmoituksen kokonaisuudessaan tänne eli toisinsanoen ottamalla siitä Screenshotin ja laittamalla jonkin kuvanhostauspalvelun kautta tänne (mm. imageshack).

11. Topias2

Topias2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tutkiskelin tätä pelin minimi vaatimus tasoa joka on 2.8 GHz ja mulla on 2.08 GHZ joten siinä taitaa olla syy että se ei lähde pyöriin.?? Viimeksi ostin batlefield 2142 pelin ja se ei toiminut ku oli näytönohjain ati radeon 9200se. Vaihdoin sen ati radeon x1300 ja johan rupes pelaamaan. Ja nyt pitäs sit vaihtaa ilmeisesti tää kone... Tulee liian kalliiksi nää pelit =) Mut mä koitan laittaa virhetiedoston kokonaisuudessaan. kiitos

Jaa tämä sivu