Oon kuullut että xbox360:n Guitar Hero II -kitaraohjain pelittä mainiosti PC:n kanssa, mutta onko kellään kokemuksia Guitar Hero III -kitaraohjaimesta, joka ilmeisesti on jotenkin paranneltu ja langaton?? Toimiiko se PC:llä?
joo minulla siis on tuo kyseinen peli pc:lle ja ps2:selle ja kitara on USB pc:lle ja minun kohalla ei tarvinnu suorittaa mitää erityisiä latauksia
Siis tuo pc:n version mukana tuleva kitara on juurikin tuo xbox360:n kitara, omistan niitä kaksi kappaletta... Itellä ei oo ainakaa tosta ps2:sen langattomasta hyviä kokemuksia, yhteys pätkii ja jätättää välillä niin pirusti ettei sen kanssa tuu soittamisesta oikee lasta taikkaa p****a...
Se toinen mikä lie joku Guitar Heron tapanen joku Madnes...vai? No kumminki nii siit pitäis olla versio PC lle näin semmosen Kodin Ykkösessä. Iskä suositteli kun se oli ``halpa`` mut en oikeestaa oo kitara miehiä.=) PS. Toivottavasti ymmärsitte!?
Tuohon yllä olevaan kysymykseen haluaisin tietää! Ja vielä .. Toimiiko langattomana, jos edelliseen vastaus on kyllä.