Kun yritän tallentaa peliä GTA SA:ssa niin peli kaatuu ja tulee ''gta_sa lakkasi toimimasta. Kun menen takaisin peliin tallennetun pelin kohdalla lukee vain numeroita ja kun lataan sen peli alkaa alusta lentokentältä. Olen asentanut pelin uudelleen ja koneen tehot riittää. Miten pystyn tallentamaan pelin...?
Onko cheatit käytössä? Jotkut cheatiti aiheuttaa tuommoista. Ja jos käyttiksenä on XP tai Vista, niin koita ajaa peli Windows 98 yhteensopivuus tilassa.
En käytä cheattejä, ja Vista on käyttöjärjestälmänä. Muuten pystyn ihan normaalisti pelata mutta tallentaminen ei onnistu.
Haiskahtaa käyttöoikeus ongelmalta, eli aja peli järjestelmänvalvojana. Jos et tiedä miten tuo tehdään, joku Vista-guruista varmaan neuvoo.
Tuli vaan mieleen, pelihän tallentaa savet My Documentsin GTA User Files alihakemistoon ja koska vista käsittelee tuota my documentsia eri tavalla kuin XP, saattaa se aiheuttaa ongelman. Tässä tapauksessa en kyllä tiedä onko ongelmaan mitään korjauskeinoa. Oletko käynyt gtagaming.comin foorumeilta katselemassa?
Tallennushakemiston poistaminen -> kokeilu. Jos ei toimi, uuden tallennuskansion luominen -> kokeilu.
Voisin kuvitella, että esim. sivusto www.direct2drive.com/ tarjoaa tuota peliä valikoimassaan. En kyllä osaa sanoa onko se luotettava paikka, kun en itse ole käyttänyt. EDIT: luin ensin kysymyksen väärin...
Kyllä se pitäis onnistua sillä että pelaa peliä järjestelmävalvojana. Eli siis klikkaat hiiren oikealla sitä työpöydän kuvaketta millä peli käynnistyy ja painat sieltä alhaalta että run as adminitrator. Näin mulla tepsi homma. Kyllä vista on ****** just sieltä!