GTA San Andreas ongelmia

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi esko1337 31.03.2008.

1. esko1337

esko1337 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Himo GTA pelittäjä tässä taas!
    Nyt on autot mieleisen näkösiä ja kulkeekin kivasti. Oon tässä modaillessa oppinu yhtä sun toista mutta en kyllä itse lähtis autoa itse tekemään.
    Nyt on ilmennyt pari uutta probleemaa.

1. Katastrofi!!! Usein pelatessa pienen hetken jälkeen pelimaailma "katoaa" tiet, mäet, ruoho, puut jne. jne. katoavat ja jäljelle jää vain 360 astetta taivasta jossa ihmiset ja autot liikkuvat. Onko tuttua kenellekään?

2. Tämä toinen on tullut nyt kun olen lataillut ääniä peliin. Eli autoihin ja aseisii munakkaammat soundit. Ongelma on, että satunnaisesti sfx äänet (näin ainakin luulen) häviävät ja CJ:n ääni ja radio kuuluvat. Ännet lähtee joka kerta kulkuneuvon sisällä. Äänet saattavat palata, mutta ehkä 1:llä kertaa 10:stä. Peli ei kaadu tähän, mutta on melko tylsä.

Kiitos taas vastaajille!

2.  
  3. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minulla ainakin ilmeni silloin, kun ajoi esim. moottoripyörällä pitkän matkan täysillä, niin peli ei kerennyt bufferoimaan maastoa tarpeeksi, mikä taas johti tähän sekavaan taivaaseen. Tämä oli kyllä vain tilapäistä, ja kesti joitain sekunteja. Myös vähäinen keskusmuistin määrä voi olla syyllinen.

4. esko1337

esko1337 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

No muistia löytyy 1gb ddr400, että siitä ei pitäisi johtua. (min 256, recommend 384+) Tietenkin modit ja kasvanut reunojen (AA 2x) ja detaljien määrä voi vaikuttaa paljonkin. Joo olisipa edes vain kovassa vauhdissa, muttakun taivas ilmestyy jo paikallaan ollessa tai kääntyessä yli 90 astetta. Erityisen paha ilmiö on San Fierron Dohertyssä, josta kaksi save gamea alkaa. Muualla ei ole niin paha, landella ei juuri ollenkaan.
    Apua odotellessa tässä eletään.

Jaa tämä sivu