Eli ois tälläne ongelma, miten saan pelattua Grand Theft Auto San Andreasta netissä.. Thanx jo etukäteee =)
Tätä varten on tehty kaksi modia, jotka mahdollistavat pelaamisen internetin välityksellä: Multi Theft Auto (MTA) ja San Andreas Multiplayer (SA-MP)
suosittelen MTA, jos et halua troijalaista koneellesi. jotkin anti-virus ohjelmat havaitsevat SA-MP clientin olevan troijalainen, ja muutenkin sa-mp ei ole turvallinen enää.
Millä tavalla vaarallinen? Omasta SA-MP 0.2.2:sta ei löytynyt mitään, on toiminut hyvin Official-servuilla, välillä tullut erroria. SA-MPin käyttäjänä olen todella huolestunut, jos tosiaan on virukisa.
Lataat sen ohjelman ja aukaiset sen ja menet pelaamaan. Itse suosittelen tuota SA-MP:tä. Mulla ainakin toiminut tosi hyvin ei mitään ongelmia. Siinä on kiva tehä serveri ja mennä kamujen kanssa pelaamaan kun laittaa jotain server-modeja
Ok.. =) mutta latasin kirjauduin sisään niil mun nickil ni se valittaa jotai että väärä vaikka o iha oikee?
Sulla on väärä versio pelistä. http://forum.mtasa.com/viewtopic.php?f=89&t=15151 MTA vaatii päivittämättömän version toimiakseen.
no sa mp on nyt mulla muttaku lopetan sen pelaamisen ni ruudulle tullee kymmenittäin jotain error ruutuja =S mistä lienee johttua?
Korjaa ongelma assentamalla MTA SA-MP:n sijasta. Mutta jos ei miellytä tuo vaihtoehto, niin otapas screenshottia noista erroreista ja laita jonkun kuvanhostauspalvelun kautta tänne jotta päästään tutkimaan mikä siellä laittaa vastaan.