Juuh huomasin että porukalla on tämä jo... Latasin San Andreasin muutama päivä sitten ja ajattelin että sitä SAMP:ia on koitettava... Asensin sen sinne missä on GTA_SA.exe ja peli on 1.00 mutta silti aina kun yritän yhdistää serverille niin tämää alkaa lataa yksinpeliä... elikkä se ei päästä mua Moninpeliin.. Tietääkö kukaan mikä olis vikana??
Olisiko palomuuri esteenä? Ja kun yrität mennä sinne multiplayeriin, niin meetkö sinne sen SAMP kuvakkeen kautta, eli se ikkuna missä näkyy kaikki nettiserverit ja ne muut serverit? Sun pitää mennä sitä kautta pelaamaan, siis valitses jonkun servun, kaksoisklikkaat sitä ja painat "connect", jonka jälkeen se aloittaa automaattisesti sen GTA SA.exe:n ja sitten se menee automaattisesti sinne servulle valitsemaan tyyppiä jne...
siis palomuuri on ok... siis joo menen sitä samp kautta sinne serverin hakuu ja siellä kaiksois klikkaan ja painan connect nii se aukasee silti sen yksin pelin :/
hmm... kummallinen vika. Ootko asentanut uudestaan kummatkin? Ja se SAMP on varmasti siellä GTA SA.exe kansiossa?
Latasit?? Eikös tuo ole laitonta sekä Afterdawnin sääntöjen vastaista. Toimisi varmasti jos menisit kauppaan sen ostamaan.
Jooh siis taidan ittekkin luovuttaa ja ostaa gta sa:n :/ myydääköhän sitä enää?? mut kylmä luin jostain et sen saa kyllä torentti peliin kin.
Kyl niit myydään viel aika monessa kaupassa, ainakin täällä Helsingin alueella. Hinnasta en tiedä, kato netistä.
Mulla GTA-MP pelimoottori piirtää maailmaa tyhmästi parin metrin päähän, välillä voi olla jopa 20 metriäkin ja välillä ajelen "veden päällä" kun maa ei näy ollenkaan. Autot loistaa läpi parkkipaikoilta näkymättömien talojen läpi. Missäköhän vika? Konetehot riittää hienosti ja korttina on X1950Pro. Yksinpeli toimii ongelmitta.
Ratkasin, ongelmana oliki sit GTA Finland minkä olin asentanut. Tyhmää että pelkkä talviskini tekee tommosta.
Joo mulla kans sama onglema niinku varmasti monella muulla pelaajalla mut sit ku se myös välil tee yhtän sitä, vaan kaikki on ku normaalis single:ssä. Ja en kyllä ihemettele yhtään sitä juttua, koska melkeen jokaisella servulla on lisätty aivan tolkuttomasti sitä tavaraa sinne joka lagittaa sitä + sitten kun siellä on niin paljon porukkaa niillä servuilla (ei kaikilla). Milläs servuilla pelaat? Vai pelaatko jossain yhellä?
Ratkasin ongelman, kyseessä olikin gta finland modi minkä skineillä pelasin sa-mp:tä. Eli ei todennäkösesti tykänny kai sitte talviskinistä. Lagi onkin tän pelin suurin ongelma ja sille ei mitään voi. Pelailen monilla servuilla, riippuen pingistä, modista, pelaajamääristä, jne. eli en ole vannoutunut yhden servun mies