GTA: SA Modit ei toimi, värit sekaisin

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi nipazzer 19.08.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. nipazzer

nipazzer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs, mulla on tässä koneella 2 käyttäjää. On tämä järkkä valvoja ja "vieras" käyttäjät. Vieras käyttäjällä latasin modit ja nehän toimi MUTTA värit pelissä täysin sekasin, oon kokeillu kaikenlaista niitten palauttamikseks normaaliksi. TOINEN omituinen ongelma on että taas järjestelmä valvoja käyttäjällä modit EIVÄT toimi ollenkaan vaikka olen ladannut täysin samat mitkä olen ladannu toisellekkin käyttäjälle, ei vaan toimi.

Asensin kummallakkin käyttäjällä SAMI:lla ne. Mulla on myös se "ggmm" tai joku sen suuntainen millä näkee 3D nä ilman peliin menoa miltä ne modit näyttävät, ja sen mukaan modit on käytössä eli "3D malli" kyseisestä ajoneuvosta mihin olen modit ladannut on juuri semmonen minkä latasin..

Koska mulla on winukka 7, jouduin lataamaan crackin, jonka jälkeen toiminu mahtavasti nyt vaan tämä modi homma vähän mietityttää :)

Siis myös acolla missä modit toimivat, on cracked tietenkin, joten ei pitäs olla siitä kiinni?

JA VIELLÄ järkeville semmonen extra kyssä että toimiikos sanin mp crackedilla? Mullekkun tulee aina "cannot execute" :) Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.

EDIT!!!!

Eli päätin tuossa taas kerran asentaa uudelleen, ja tällä kertaa se toimi, eli värit normaalit ja modit toimivat mainiosti :)

Viimeksi muokattu: 22.08.2011
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu