Millä autolla ja millä säädöillä voittaa Endurancekisan Super speedway 150 milesin ylivoimaisesti? Edes formulalla ei pärjää stana! Pärjääkö Escudolla kuinka helposti tuossa kisassa? Paljonko tuohon kisaan pitäisi saada huippunopeutta, että auto olisi todella ylivoimainen? Entä renkaat? Siis pelaan ainoastaan b-specillä tuota. Entäs millä autolla voittaa helpoiten Special conditions hallissa Cathedral rocks 1 kisan Hardilla? Pakko saada Escudo! Tarvitisisin tähän kisaan superylivoimaisen auton. a-specillä joudun valitettavasti ajamaan tätä rallia ja on toooodella helvetillisen vaikea kisa. Tarttisin kanssa tarkat vaihdelaatikon säädöt tehokkaille autoille.
Super speedwayssä ei muistaakseni oikein millään autolla pärjää ylivoimaisesti, suosittelen ajamaan ihan proto-luokan autolla, jossa on hieman viriä sekä sopivan kovalla seoksella olevat renkaat, ettei heti kulu. Escudo tuskin on paras laite tuohon. En tiedä kyllä miten se B-specin kuski sitten osaa näitä, mutta ihan protolla itse sen ainakin ajoin. ps. viimeksi ajoin GT4:sta muutama vuosi sitten, että en ehkä muista täysin näitä
Kyllä luulis Escudolla pärjäävän jos sen virittää niin, etä se kulkee sen 400 km/h ja kiihtyy myös sihen suht rivakasti. B-specci kyllä pärjää vaikka formulallakin, jos itse on koko ajan katsomassa varikkokäyntejä, mutta menee formulalla liika tiukalle silti.
Entä mikä auto olisi ylivoimainen Formula gt kisassa sekä Endurancen Infineon kisassa? Infineonissa ei pärjää Toyota gt onella, formullal, ei charallilla, ei edes Minoltalla(kuluu liian nopeasti renkaat) Olisko Pescalora tarpeeksi tehokas noilla radoilla? B-secillä tietenkin ajan. Mulla on jo 7700 b-sec pointsia eikä Bob osaa vieläkään ohittaa järkevästi muita
Jaa-a, en kyllä osaa sanoa näihin nyt heti mitään. Kokeilemallahan se selviää mikä toimii. Itse olen aina pitänyt enemmän a- kuin b-specistä. =) Mutta kokeilemaan vaan eri autoja, kyllä aina joku toimii.
Infineonin pääsin kuin pääsinkin läpi nipin napin, mutta Formula gt.tä olen hinkannut koko päivän pescaloralla eikä sillä autolla oo jakoja formuloita vastaan Nyt tarttis gt4 veteranin tai spesialistin apuja.