Gmail salasana ongelma.

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi toope 22.05.2006.

1. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko muilla ongelmia kirjautua Gmail postilaatikkoon?Käyttäjätunnus ja salasana on paperilla ylhäällä joten niitä ei ole unohdettu mutta silti gmail ilmoittaa että ss on väärä.Unohditko salasanan kautta on tehty uusi
    ss joka pelasi yhden kirjautumisen verran mutta toisella yrittämällä ss oli taas väärä.Ongelma on sama emännän tunnuksilla.Mitenkäs gmailin saisi
    taas pelaamaan ettei joka kirjautumis kerralla tarvisi tehdä uutta salasanaa?Onko ongelma vain minulla vai onko muilla samoja murheita?

2.  
  3. pedrof

pedrof Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla oli samanlainen ongelma, mutta sain toimivaksi ihan vaihtamalla asetuksista vahvemman salasanan. Ei tarvinnu sen jälkeen luoda uutta salasanaa joka kerta.

4. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaihtamani salasanat ovat kaikki olleet vahvoja kuten myös emännällä mutta ei vaan pelaa.Näillä kokemuksilla Gmail vaikuttaa tosi epäluotettavalta.Ei ainakaan uskalla käyttää ykkös sähköpostina kun ei tiedä milloin lakkaa pelaamasta.Kerran jo ilmoitti ettei koko käyttäjä tunnusta eli sähköpostia löydy tietokannasta,uudella yrittämällä löytyi ja sain taas salasanan vaihdettua.

5. pedrof

pedrof Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vosiko olla geopoliittinen juttu? Olen kuullut semmostakin. Supportiin vaan utelu; http://mail.google.com/support/bin/request.py ,josko sieltä tulis jotain selitettä asiaan. Ensisijaisena postina (viralliset, ym), ei kannata kayttää, vaikka toimisikin muuten oikkuilematta.

6. Camee

Camee Guest

Minulla gmail toimii ongelmitta, vaikka salasanakin on vähän sieltä sinnepäin. Ykköspostina on Soneran.

7. Chi

Chi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minullakin tökkii. Kun unohdin salasanani ja koitin palauttaa sen, herjasi vain palautusprosessin aikana että "kirjoita oikea salasana". Jep, kirjoita se sitten, kun juuri sitä olet palauttamassa...

8. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt menee hermot täysin.Nyt se sitten välillä hyväksyy salasanan mutta ilmoittaa näin " Anna yllä oikea salasana ja kirjoita sitten alla olevassa kuvassa olevat merkit." Siis voi vide nyt joutuu joka kerta vaihtamaan salasanan tai jos hyväksyy salasanan niin joutuu kirjoittamaan
    joitakin turvakoodeja kirjaimia että pääsee sisään.Kyllähän tämä piti arvata,halvalla ei saa hyvää puhumattakaa että ilmaiseksi.Huomenna vielä kokeilen josko gmailin päässä olisi jotakin ongelmia mitä korjaavat jos ei toimi niin palaan takaisin mtv3:n laatikkoon se ainakin toimii.

9. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Sisältääkö salasanasi ääkkösiä? Jos sisältää, niin kokeile salasanalla joka ei sisällä niitä.

10. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei sisällä ääkkösiä kokeilemani salasanat.Kerran tai kaksi antaa kirjautua uudella salasanalla sitten pitää taas vaihtaa ja välissä naputella tunnistus koodeja.Beta mikä beta.........

11. ari1

ari1 Guest

Mulla on kans gmail ja hyvin on toiminut. Ei mitään ongelmia kirjautumisessa eikä liitteiden lähettämisessä. Vaikea sanoa, mistä muilla johtuu, että on ongelmia. Mielellään neuvois, jos tietäs. Soneraa käytän pääpostina.

12. paulig

paulig Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain hetki sitten postia gmailiin ja vastasin myös. Hyvin toiminut saatuani sen.

13. toope

toope Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tänään toimii taas Gmail ongelmitta.Tiedä sitten mikä eilen mätti.Noin puoli vuotta olen Gmailia käyttänyt ilman suurempia ongelmia jos eilistä päivää ei lasketa mukaan.Sen tästä opin etten mitään tärkeää enään säilytä Gmailissa.

Jaa tämä sivu