Eli jaan aluksi 20 Gmail kutsua niille ketkä haluaa. Lähetän kutsut siinä järjestyksessä kun saan viestejä. lähetä esim priva viestillä sähköposti osoitteen mihin kutsun lähetän. tarkoitus ei ole antaa osoitteitanne kolmannelle osapuolelle. Jos näitä nyt kukaan enää haluu
Ihan näin niinku mielenkiinnosta kysyn et mikä täs on homman nimi? Mikä on Gmail kutsu ja mitä sillä tekee?
Juu ihan fiksu hommma jakaa niitä täällä. Toi Gmail kun sattuu olemaa hyvä postiloota. Mulla jo on sellanen. Jos kiinnostaa gigan loota, kandeeraa tosiaa ottaa invite vastaa.
http://isnoop.net/gmail/ <- tuolta itse otin kutsuja gmailiin aikoinaan, tuli parissa päivässä. Omat invitet mitä tileilleni kertyy heitän myös tuonne.
Juu saahan näitä vaikka Huuto.netistä. Ajattelin olla ystävällinen ja lahjoittaa täällä näitä. Jokainen uusi käyttäjä saa jossain vaiheessa ainakin ton 50 kutsua kunhan on käyttänyt sähköpostia jonkun aikaa. se että ottaa kutsun täysin tuntemattomalta jostain epämääräiseltä sivulta voi jossain vaiheessa kostautua. En tarkoita tällä sitä että bscd:n mainitsemat sivustot luovuttaisi osoitteet roskapostittajille mutta näitäkin on. 16 jäljellä.
Mulla on kanssa 50. Eipä tunnu ainakaan mun kavereita kiinnostavan. Onhan se tietysti niinkin että siinä on oma vaivansa opetella sitä käyttämään jos ei ole kovin kokenut koneen käyttäjä.
Ite otin tuolta mainitsemaltani sivulta 6 gmail-tiliä ja yhdessä tapauksessa näistä luovutti kyseisen kutsun antaja uuden osoitteeni jollekkin roskalistalle...eli näinkin voi käydä. Onneksi googlen suodin on kunnossa eikä näistä roskista tähän asti ole yksikään inboxiin asti päässyt. Tuo Isnoop sivusto ei varmasti sähköpostiosoitteita mihinkään luovuta. Muita vastaavia sivuja en edes tiedä joten en osaa niistä sitten sanoa...
Ihan näppärä posti, varsinkin kun on POP eli postit saa ladattua ainakin Outlook Expressiin. Ihan vaan jos joltain mennyt tieto ohi. Mitä postiohjelmia porukka käyttää GMailin kanssa?
Itse toistaseksi tarkistan postit ihan selaimen välityksellä. On muuten ihme hyvä tuo Gmailin paskapostisuodatin, yhtään spammia en muista inboxiini tulleen.
Thunderbirdin kanssa nykyään käyttelen...ei ole selaimen kautta tullut käytyä enää aikoihin. Harmi kun ei toimi 7650:n sähköposti gmailin kanssa oikein yhteen. Parhaimmillaan mitä olen netistä lukenut niin jompi kumpi lähetys tai lukeminen oli saatu toimimaan... ProfiMail ohjelmalla kuulemma saisi toimimaan täysinkin, mutta mieluiten käyttäisi puhelimen omaa ohjelmaa.
Thunderbirdin kautta postit tarkistan. Kerran katsoin selaimen kautta, mutta kyllä se vaan on mukavampi käyttää erillistä ohjelmaa. Mulla on kans noita kutsuja 50 kpl eli jos kiinnostaa niin saa pyytää.
Firebird on nykyään firefox ja se on selain (kyllähän siis firebirdiäkin voi käyttää noiden mailien lukemiseen jos haluaa, mutta vois olla ihan suositeltavaa päivittää se firefoxiin)...thunderbird on taas sähköposti ohjelma...ja sunbird on kalenteri ohjelma... Täältä voi ihmetellä lisää: http://www.mozilla.org/products/