Gmail ei tunnista salasanaa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi mestari 06.06.2010.

1. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä johtuu, että Gmail ei tunnista mun salasanaa? Salasana on aivan varmasti oikea, mutta yhtäkkiä lakkas toimimasta. Salasanan palautus/vaihto ei onnistu, kun ei hyväksy sitä nykyistä edes. Mitä tehdä?

2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuten sanoin, salasanan palautus ei onnistu, kun ei hyväksy sitä alkuperäistä. Ja olin jo aikasemminkin noita ohjeita lukenu, mutta noista nyt mitään apua ole..

5. jarsaman

jarsaman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eikö sulla ole jotain toista sähköpostiosoitetta, mihin Gmailin salasana lähetetään, jos se unohtuu?

6. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No toi " Olen unohtanut käyttäjätunnukseni " kohtaan kun laitan vaihtoehtoisen sähköpostin niin lähettää vaan sen käyttäjätunnuksen. Ja sitten kun ottaa " Olen unohtanut salasanani ", niin siinä vain kysytään Gmail tiliä, ei vaihtoehtoista sähköpostia.. että se siitä..

7. admins

admins Guest

Kannattaa kirjoittaa salasana esim notapadiin ja kopioida sieltä, varmistaa ainakin kirjoitusvirheiden mahdollisuuden

gmailiinhan ei kirjoiteta tunnukseksi minun@gmail.com vaan minun ja salasana

8. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, kirjoitankin aina ilman @gmail.com:ia. Kokeilin tuota notepad hommaa, eikä auta. Pitänee olla yhteydessä gmailiin, jos osaisvat auttaa

9. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nyt se mun gmail tili aukesi. Vähän kylläkin tuurin kautta..Kait..

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=fi&answer=14257

Tein tuolta sivulta 2. linkin homman.. Tuolla gmail ohjepaikassa on muutama tai ainakin yks toinenkin samantyylinen palautus homma(?), mutta se ei toiminu, ilmoitti vaan, että mun salasana on väärä. Vaikka loppujen lopuks se oli aivan oikea, mitä olinkin tarjonnut.

Jaa tämä sivu