Eli: Siirto työkalu ei toimi. Kun otan sen käyttöön,ja siirrän siirrettävän kuvan päälle, siihen tulee " luo ja muokkaa polkuja "-työkalu, pienen rastin ja lävistetyn pallon kanssa. ( selitys on säälittävä, mutta siitä ei saa otettua screenshottia et voisi näyttää, niin voi vaan yrittää selittää ) eli onko apua tarjolla? Ja jos on väärällä keskustelualueella tämä topicci, nii sori.
Oikea alue tälle viestiketjulle olisi Ajuri- ja softaongelmat. Miten niin et saa otettua screenshottia? Painat PrtSC ja pastetat kuvan vaikka Painttiin. Täytyy myöntää, että olen käyttänyt Gimpiä niin vähän, että en hahmota mikä on ongelmasi...mikä on siirtotyökalu?
Toihan on tuon työkalun toiminto. Tarkistin ihan Gimpistä kun kerkesin ja sillähän piirretään viivoja klikkailemalla vain reittipisteitä. Siirtotyökalulla tarkoitat varmaan tavallista nuolta jolla voi raahata tavaraa kuvassa? Se on toi nelisuuntainen nuoli.
[/quote] Siirtotyökalulla tarkoitat varmaan tavallista nuolta jolla voi raahata tavaraa kuvassa? Se on toi nelisuuntainen nuoli.[/quote] täsmälleen. ja ku yritän siirtää kuvaa nelisuuntaisella nuolella, tulee siirto työkalun sijasta siirrettävän kuvan päälle työkalu, joka muistuttaa luo ja muokkaa polkuja- työkalu. pienen rastin kera. voi voi, ku ei pysty paremmin selittää. Se vaan estää siirtämästä kuvaa.
Ei toihan oli jo parempi selitys...luulin, että et osaa, mutta ongelmahan tuntuis olevan, että ohjelma ei toimi oikein. En osaa sanoa miksi se tekee mitä tekee, mutta saattaahan se olla sekaisin. Ehkä uudelleen asennus korjais sen. Oletko jo tottunut Gimp käyttäjä vai voitko harkita toista softaa? Paint.net tuntuu aika monipuoliselta ilmaiselta piirtotyökalulta.
No,oon jo yrittäny poistaa ja uudestaan asentaa, mut se vaan pysyy. voin sanoa et oon kokenut, sigejä oon vaan tehny. Ja haluaisin tehä lisääki, mut tartteen sitä siirtö-työkalua.