Taas kerran saisi gigantista halvimmalla, mutta omien ja muiden kokemusten perusteella ei kyllä uskaltaisi siihen kauppaan enää astua... Mistä se voi johtua että kaikki gigantista ostettu tuntuu hajoavan käsiin?? Voiko se muka olla vain huonoa sattumaa, koska en ole ainoa jolle niin on käynyt? Olen myös kuullut että gigantti teettäisi suurten yritysten kanssa yhteistyössä halvoista varaosista tuotteita, ja sitten myy niitä "oikeina" tuotteina, hieman aidosta eroavalla tuotemerkillä? Eikai tämmönen voi pitää paikkaansa sentään? http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...2B&includepage=inc/product_item_checkmystore# Tuota olisin ostamassa. Sanokaa ihmeessä jos olette löytäneet jostain halvemmalla (tiedän, Pixmania, mutta sitä ei lasketa ^^)! Mieluiten siis jokin muu kuin nettikauppa, esim joku tekniset tai expertti, mutta ainakaan niiden nettisivuilla ei näy halvemmalla olevan.
Itse ainakin ostin Xboxin sieltä yli vuosi sitten, ja toimii vieläkin, tosin vähän pientä hitautta on ilmaantunut.
itse en kyllä ostais tuota taulutelkkaa sillä se on 720p(1280x720) ja 1080i(1920x1080) välistä eli 1366x768. säästäisin ja ostaisin kunnon telkan joka tukee suoraa 1080i resoluutiota tukevan vehkeen vaikka hintaa oliskin enemmän, mutta taitaa olla että 1080i tarkkuutta tukevan telkun pienin koko on 42",, verkkokaupassa mm näitä myynnissä, hintaa about 3k € -- korjausta, löysin 37" 1080i tarkkuutta tukevan telkan. Benq 3750, hintaa saksas 1200-2000e ; http://www.derguenstige.de/product_info.php?products_id=331049 ; http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/oesg/326660_-dv3750-benq.html
tuo samsung on parasta mitä tolla rahalla saa ja aion pysyä siinä. Tuo resoluutio ei ole huono millään lailla, en tajua miks siitä on nostettu niin suuri haloo. Skaalaus toimii hyvin ja voihan sitä kattoo surureunoillakin(?) Joku on joskus jossain väittäny että 1366x768 on huono niin kaikki hokee nyt sitä samaa ilman minkään laista omakohtaista kokemusta.
en oo periaattees sanonu että se on huono, mutta sitten ei hyödy mitenkään tästä 1080i tarkkuudesta. sillä joutuu kaikki katsomaan lähes 720p 'laatusena'. itsellä ainakin ollut tarkoituskena ostaa 1080i tarkkuutta tukeva taulu / tykki ettei mee kaikki karkit 'hukkaan' ; vaikka se sitten maksaiskin vähän enemmän. -- niin ja ottahan se on että tuohon hintaan parashan tuo on, mutta niin. tää on vaan mun mielipide. ne ketkä haukkuu giganttia niin uskon että niille tullut tai sattunut vaan huono tuote käsiin, myydäänhän siellä laatumerkkejä kun verrataan esim veljekset keskinen halpakauppaan josta saa kaikkia outoja merkkejä todella halpaan hintaan, esimerkiks samaa tyyliä kuin tuo samsung tai periaatteessa samoilla teknisillä ominaisuuksilla mutta merkki oli joku aivan outo,, hintaa oli muistaakseni 777€ tai jotain sinne päin.
niihän täälä suunnilleen aina neuvotaan että pitäisi ostaa kalliimpaa ja muka parempaa.. et vähä niinku huh huh hyvä että pysyt päätöksessäsiosta pois jos mieli tekee iha sama melki mistä ostaa eihän niistä voi koskaan tietää vaikka kuinka olis luotettava aina joku hajoo..
niin no, ehkä täällä neuvotaan. mutta täällä on porukkaa jotka tietää aika paljon asioista voi sanoa oman mielipiteensä asiasta- tai kokemuksensa. itse ainakin yleensä ostan parhaan / yhden parhaimmasta. itsellä hyvänä esimerkkinä tässä lähiaikoina mitä oon ostanu- eli puhelin, jonka ostin tuos reipas 3vk sitte. eli nokia n91 joka oli silloin paras puhelin (teknisesti) minkä rahalla vaan sai, tietysti onhan se periaatteessa vielläkin kun löytyy 4 gigan kovo ym. hintaa oli puhelimella 700 euroa. ostin vaikka taskusta löyty jo n70, mutta halusin paremman. sekä telkuissa että kaijareissa että miks ostaa sellainen jolla ei voi saada kaikkia karkkeja käyttöön, musta siinä ei oo mitään järkeä. mutta muilla on eri mielipide, tää on mun. en väitä etteikö toikin olis hyvä valinta mutta, niin. ^^
No hienoa että jollain on rahaa... Mutta jotta ei menisi offtopiciks liikaa niin kaipaisin edelleen faktoja ja kokemuksia gigantista
Mulla on ollut suurimmaksi osaksi hyviä kokemuksia Gigantista. On 30 päivän palautusoikeus ilman selvityspyyntöjä ja se on tosi hyvä juttu, tallentavan digiboksinkin vein aikoinaan takaisin ja antoivat uuden tilalle vaikka toimimattomuus oli oma moka (myöhemmin tajusin). Myyjien juttuja ei tietenkään kannata uskoa kybällä kuten ei muissakaan liikkeissä. Ja tuollaisia kauppaketjujen omia tuotesarjoja on ollut iät ja ajat esim. kun ostin Mustasta Pörssistä joskus videot, niin ne myivät omaa malliaan jossa oli samat sisuskalut kuin Panasonicissa mutta toiset kuoret. Ja hintaansä nähden nekin toimivat ihan tarpeeksi kauan.
Gigantin asiakaspalvelu ei aina yllä muiden tasolle, mutta kyllä sieltä itse kuitenkin olen uskaltanut tavaraa ostaa, eikä vikoja ole ilmennyt. Tuskin löytyy muualta tuota hintaa halvemmalla. Ei 32" kokoluokassa tuolla fullHD-resolla(1920x1080) tee juuri mitään kun ei eroa kuvanlaadussa huomaa muutakuin nenä kiinni ruudussa. Suuremmissa ruuduissa, eli 42 ja ylöspäin tuon eron saattaa jo huomata, kunhan toistettava materiaali on kans sitten 1080i- tai 1080p- tavaraa. Itsellä on tuota ajattelemaasi samsungia edeltävä malli ja olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Ja parempihan tuo uusi malli on omaani verrattuna, eli varmasti kelpaa katsoa.