Yritettiin asentaa PackardBellin koneeseen, jossa on Gigabyten GA-8SIML emo, uusi näytönohjain intergoidun tilalle. Integroidussa kun ei ole TV-Outia. Kokeiltiin kolmea eri ohjainta. 3DConnectin Radeon 7000, Gigabyten radeon 9250, ja Asusin NVIDIA GeForce FX 5700. Kaikki toimii hyvin kunnes asentaa ajurit. Ajurien asennuksen jälkeen kone lähtee käyntiin, mutta tilttaa kun Windows lataa ajurit. Olisko kellään mitään hajua mitä asialle voisi tehdä vai onko emossa jotain vikaa?
onko kuinka uusi emo? onko takuuta? veisin itse koneen / emon huoltoon tai hakisin uuden emon ja asentaisin itse tilalla. oletetusti se on sökönä? onko ollut muita vikoja?
Emo on useamman vuoden ikäinen, joten takuu on ollut ja mennyt. Integroitu näytönohjain toimii ihan OK.
No niin. Toi ongelma on ja pysyy. BIOSista ei pysty disabloimaan integroitua näyttistä. Siellä on valinta mistä näyttiksestä kone buutataan (Integroitu AGP, ulkoinen AGP, tai ulkoinen PCI) Tästä tietysti valittiin ulkoinen AGP. Integroidun näytönohjaimen ajuteita ei tarvitse poistaa, koska windows asennettiin uudestaan. Myös emon piirisarjan ajurit on päivitetty. BIOSiinkaan ei löydy uudempaa päivitystä. Mulla nousee kädet pystyyn. Seuraavaksi täytynee vaihtaa emo?
tyhmä kymysys;mut tyyppäsiks näitä? http://www.omegadrivers.net/ mulla oli joskus joku asussin emo missoli tommonen integroitu näyttis mitä ei saannut pois päältä..atin ajurit ei menneet mitkään ja sit noi meni heittämällä sisään ja hyvin toimi. onnellinen loppu siis kauheen tappelun jälkeen..ja korttina oli club 3d 9600pro mihin 3d tarjosi omiakin ajureita mitkä eivät toimineet..toi GA-8SIML niin itellä ollut ainakin 9000pro kortti kiinni sellasessa...luulis toimivan joku vehjas ainakin ..