GI-imagen poltto DVD levylle

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kuqu 22.10.2003.

1. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on 3 GI-tiedostoa ja ne pitäs saada poltettua DVD levylle. RecordNow:lla pitäs homma hoituu, mut jostais syystä RecordNow ei tunnista meitsin LG:tä. Ihme homma.

Isobusteria en oikein tajunnu, et miten sillä sais purettua tiedostot sellaiseen muotoon et poltto onnistus esim. Nerolla/CloneDVD:llä.

Voisiko joku ymmärrettävästi heittää mulle ratkaisun miten saan homman onnistumaan elikkä GI-tiedostot poltettua DVD:lle. :)

2.  
  3. Adder_78

Adder_78 Guest

hommaa gi2iso.exe.... se muuttaa sen iso-filuksi jonka voit polttaa sitten millä tahansa polttosoftalla...

4. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos sinulla oli RecordNow koneessa ennnen LG:tä niin poista RecordNow ja asenna se uudestaan. Minulla kävi Pinnaclen Studio 8:lla juuri näin, ja uudelleenasennuksen jälkeen Studio tunnisti aseman heti.

5. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miekä lie tuossa RecordNow:ssa ei se vaan tunnista LG:tä, vaikka oon parisen kertaa installoinu uudestaan. Muilla polttosoftilla ei ole ollut tuollaisia ongelmia :( Onko olemassa mitään muuta polttosoftaa/pluginiä, et saisin homman rullaa!

Harmi, en löytäny mistään tuota gi2iso.exe:ä :( Samanniminen batti tuli kyllä ajettua koneelle, että silleesti :/

6. Adder_78

Adder_78 Guest

Testaappa täältä:
    http://www.ps2rippininfo.btinternet.co.uk/tools.htm

Ja sieltä sitten "Global image 2 iso" jne... Kannattaa vetästä se filu sitten jollain virustutkalla läpi. Käyttöohjeita en osaa tuohon softaan antaa. Enkä tierä toimiiko se edes, mutta kaipa sitä nyt testata voi :eek:)

7. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tää meikän ongelmahan on sama kuin tuossa:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/47382

Tuolla gi2iso.exe:llä saa mukavasti vedettyä gi tiedostot isoksi, mut mitenkä saan ne yhdeksi isotiedostoksi+heitettyä siten CloneDVD:lle palamaan? Kyllähän tämä platan polttaminen meni nyt pirun vaikeaksi, mutta ei tosiaankaan PrimoDVD+RecordNow tunnista tätä LG:tä! [​IMG]

Jaa tämä sivu