GF 8800GTS 320M suomeen?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Menneet 29.10.2007.

1. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä tilasin kaikki osat eräältä yhtiöltä suomesta uuteen koneeseen, mutta he ehdottivat tossa pari päivää sitten, että vaihtaisin näytönohjainta, sillä tuota näyttistä ei muka ole vielä suomessa? WTF!

Verkkokauppaan vissii tulos 10.11 mutta muualle sitä kai on jo?

Onko kellään mitään virallista tietoa siitä, että millon se nyt sitten tulee suomeen?

Ja miten on mahdollista, että olen nähnyt monilla afterdawnilaisilla gf 8800 näyttiksen, jos se ei kuulemma ole vielä suomessa?

Kiitos kaikille jo etukäteen

2.  
  3. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    8800GTS 320MB muisteilla on EOL, eli sen valmistus on loppunut. Kannattaa suunnata katseet juuri julkaistuun 8800GT:hen joko on tehokkaampi, syö vähemmän virtaa ja ennen kaikkea halvempi.

4. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä vittua ei voi olla loppunut jos ei niit ees oo viel suomes. :E joo en ymmärrä

5. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuosta GTS:stä on tulossa päivitetty versio marraskuussa. Sen takia "vanhojen" valmistus on lopetettu ja niillä on huono saatavuus. Kannattaa tosiaa hiukan odotella GT:tä, tuota päivitettyä versiota ja Atin HD 3800 sarjaa.

6. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt marraskuussa? Ja osaatko yhtään sanoo mikä hintaluokka tolla tule olemaan. En haluaisi maksaa yli 400 :s

7. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja ku en kauheesti enää jaksais venailla tota konetta niin pitäisikö vaihtaa johonkin toiseen näyttikseen? Mitä mieltä ootte? Vai venaanko tota päivitettyä GT:t?

8. Samiv93

Samiv93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Haloo? kyllä minä ainaki oottaisin.. riippuu tietenkin minkälainen kiire, itse olisin odottanut mutta kerkesin mennä tilaamaan jo koneeni GTS:llä joka tulee tällä viikolla :(

9. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo no kai mä sit venaan. Jos enää ees voin vaihtaa ku olin alunperin tilannu Gtssällä. Mut joo muuten mulle tulos täsmälleen samanlaine kone ku sul.

BTW mistä tilasit konees? Ku mulle väitettiin ettei tota näyttist oo suomes ja jotai muut paskaa. Ja verkkokauppaski näkyy et vast 11.10 tulee.

Viimeksi muokattu: 29.10.2007
  10. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    8800GT julkaistiin tänään, olettaisin että rantautuu suomeen viikon pari päästä, tosin menekki voi olla aika mukava sillä hintataso näillä on todella alhainen. OVH jenkkilässä on 200-250 dollaria, saksassa noita on myynnissä ~250 euron hintaan eli samaan hintaan varmaan myös suomessa.

11. Samiv93

Samiv93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tilasin koneeni kärkkäiseltä. Suosittelen lämpimästi kaikille koska mielestäni aika halpa kauppa koska siellä myydään paljon muutakin kuin komponentteja tietokoneisiin jne. niin ne voi myydä paljon pienemmällä hintaa kaikkea.. :)elkää kysykö mitä tarkoitin jos ette ymmärtäneet :D

Jaa tämä sivu