Niin ku oon ny kellottamassa kyseistä näyttistä niin minkälaiset lämmöt se kestää(tuo näyttis)? Nyt pyörii siin 50-67 astetta! riippu mitä pelaan!
mut 80c kestää viel varmasti? ja voisko joku selittää sen, että everest näyttä mun näyttiksen sen muistin määrään 512 MB, mut paketis lukee, et se on vaa 256 MB??
Voi olla että on laitettu väärä näyttis väärään pakettiin . Sellaista on sattunut kaverin kohdalla kerran, aika onnekas oli. Katso näyttistä, jos siinä näkyy niitä muistipaloja monta niin kyllävän siinä sitten on 512mt, jos aika "harvasti ja vähän" niin on 256mt, toki ohjelma voi kusta hiukan. Itse en antaisi oman näyttiksen mennä yli 62cc. Yleensä se on 46-58c.
okei! mut ku oon käyny lukemas noit juttuja näyttiksen lämmöist, niin jotkut on maininnu 100c, mut siihe en oike usko! Nyt kun laiton mun näyttiksen tuulettimen pyörimään täysille niin lämmöt on pysynny 50c-60c ja ku testailin sitä jollai GPUVieverillä, niin lämmöt nous johonki 67c max!
ja mul ois viel sellane , et ku näyttikses on se muovinen juttu mis lukee sen malli(siis ihan näyttikses kii) niin pitääkö sen ottaa pois? EDIT1: se on niinku siin jäähdytyssiilissä kii!
kannattaisko osta uus jäähy näyttikseen? ja mikä sopis tohon näyttiksen? EDIT: Malli on Leadtek PX8600 GT THD jotenkin näin!
käviskö tohon mun näyttikseen tälläiset coolerit? Z-Machine GV1000 Extreme Gaming VGA Cooler tai sit Accelero Twin Turbo näytönohjaincooleri molemmat on jimms:ltä
Ihan sopivat lämmöt on. Kuhan et anna mennä yli 90-95 asteen, niin hyvä (alle 80C on aika passeli). Ei siis tarvetta uudelle jäähylle. Rivatuner on Nvidia-korttien kelloittamiseen paras, joten googlaapa se. Ohjeita löytyy afterdawnistakin samalla hakusanalla. Millainen on muu kokoonpanosi (näkee onko kellottamisesta hyötyä)?
Tällä ohjelmalla ainakin saat max lämmöt näyttiksestä irti: http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/ Itsellä pelatessa n.64c, furmarkilla 70c.
nyt kyl kadun sitä, että ostin tuon kyseisen näyttiksen. Ainoa mitä tol pystyy pelaa kunnol on cs, miään muuta ei oikeestaan voikkaan, koska kaikki muu pätkii välil! esim. stalker: shadow of chernobyl, stalker:clear sky. Tuo Clear Sky pätkii eniten. Shadow:issa löysin oikeat säädöt näyttiksestä, niin nyt se ei melkein ikinä pätkii.
okei, kiitos, mutta tiedätkö sellaisen ohjelman kun GPUviewer(jotenkin noin), niin se on ihan hullu ohjelma tohon näyttiksen testaamisen(en edes uskalla pitää sitä kauan pääl, ku lämmöt nousee niin korkeiksi). Kokeilen tuota sinun ohjelmaasi huomen!