1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

[gentoo] Gnome main menun muokkaus..

Viestiketju Linux -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi .W. 26.05.2005.

  1. .W.

    .W. Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihan tumpelo tuskin oon, mutta voisko joku kertoa että missä mahtaa piileä vika kun en tuota gnomen päävalikkoa pääse mistään muokkaaman, ts. lisäämään ohjelmia sinne. Ohjeiden mukaan "klick right mouse button on..." ei todellakaan anna muuta vaihtoehtoja kuin lisätä paneeliin ko ikkunan tai submenun. Misään ei ole menu editoria tms. Kaikki ohjeet mitä googlella löysin on simppeleitä, vaan ei toimi minulla. Gnomen oon jo kahdesti kääntäny kaikki paketit. Ei toimi ei.

    Vinkkejä saa antaa, google ei antanu.. :(

    EDIT:Lisäystä:

    Hmm.. Onneksi on työaikaa jota käyttää hyödyksi omien ropleemien selvittelyyn. Gnome 2.10 ei nähtävästi todellakaan ole menueditoria!! Onko näin??

    Löysin kumminkin tälläisen: http://www.realistanew.com/2005/03/18/gnome-menu-editor/



     
    Viimeksi muokattu: 27.05.2005
  2.  
  3. koloppi

    koloppi Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Myös Smeg menu editori on kätevä tuohon hommaan, itellä ei jostain syystä toiminut tuo GNOME Menu Editor, se ei poistanut ohjelmia valikoista, mutta tuo Smeg toimii loistavasti.. http://www.realistanew.com/projects/smeg/
     
  4. .W.

    .W. Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm.. Toi smeg ei ollu hyvä.. Nyt toi mun main menu on täysin tyhjä.. :(

    Pitänee opetella käsin vääntämään noi menut takasin..
     
  5. mkaskine

    mkaskine Guest

    kyllä tuo ubuntussa ainakin toimii aika hienosti, mitään ongelmia ei ollut. eli tuli suoraan apt-get install smeg tai no onhan pitänyt ensin lisätä kaikki ne muut linkit mitsä hakee paketteja mutta kuitenkin..
     
  6. .W.

    .W. Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nojoo, kahdessa kuukaudessa on jo tapahtunu paljon ja kaikkea. Toimii smeg ihan ok gentoossakin jo.
     

Jaa tämä sivu