Geforce fx5500 tuuletin hajoamassa mistä uusi tuuletin?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi pclekuri 01.02.2006.

1. pclekuri

pclekuri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ostin tässä vähän aikaa pixamaniasta:Djes geforce fx55000 näytönohjaimen ja nytten tuuletin alkanut pitää hirveetä meteliä aina kun käynnistän koneen kylmiltä.. meteli on aivan hirveetä joten pitäisikö suoraan takuuseen vai pystyykö tuollaista itse vaihtaa? yritin katsoa jos googlettamalla olisi löytyny kaupaa mistä saisi näytönohjain tuulettimia mutta huonolla tuloksella.. putsattua on puhaltamalla mutta ei auttanut
    meteli loppuu yleensä kun käynnistän uudelleen heti startista koneen se on ollut aika kummaa..

2.  
  3. Anthonius

Anthonius Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli toisama ohjain ennen tätä niin alle vuoden se kesti ja sit alkoi toi meteli käynnistettäessä.. Kyl se sitten lakkasi jonkun 5 min päästä käynnistyksestä.. Veisin takuuseen ilman muuta. Kyllä toi menee takuuseen.

rasvatakin voi mutta ei ole takeita että se ongelma häipyy.. Kokeile.

Viimeksi muokattu: 01.02.2006
  4. Puntsi

Puntsi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En lähtisi itse ostamaan uutta jäähyä, esim. Huuto.netistä voi tuon jäähyn hinnalla ostaa paremman kortinkin :)

Itellä oli tuo FX 5500 aiemmin eikä se varmasti kellotu hääppösesti vaikka kuinka järeän jäähyn ostaisi, joten siinäkään mielessä ei hyötyä ole. Takuuseen vaan jos mahdollista.

EDIT: Puntsi, oliko tuo NV Silencer omasta mielestäsi hyvä ostos? Olen itse myös suunnitellut josko sellaisen hommaisi, Gainwardin jäähy on aika surkea, kuten myös tämän masiinan kotelojäähdytys joten hyötyä voisi olla yllättävänkin paljon.

Viimeksi muokattu: 01.02.2006
  6. pclekuri

pclekuri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nii muuten kiitos teille vielä! takuuseen joo jos löytyy kuitit.. muuten sitte uutta näyttistä vaan:D

Jaa tämä sivu