Oon ostamassa uusia koneen osia tai oikeastaan koko koneen mutta tuo näytönohjain mietittyttää hieman että mikä kannattaisi osta, että mikä ois hyvä pelikäytössä jne. Hintaa sais olla maksimissaan sellaiseta 250€. Itse olen katsellut tuota Geforce 8800GTS PCIE 512MB G92 256bit.( http://www.jimmspc.fi/tuote/EN8800GTS/HTDP/512M ) Kokonaisuudessan koneeseen tulee, AMD Athlon X2 6400+ AM2-kannalla oleva prossu, 2GB 800Mhz muistia, 250gb kovo, Antec Sonata III kotelo + 500W virtalähde. Tai jos noi Ati radeonin kortit on parempia niin sitten ehdotuksii et mikä ja minkähintaista, mutta maksimissaan tuopn 250€ sais maksaa. Nyt mieluusti nopeasti vastauksia asiasta.
onko tietoa kellään että mahtuuko se tuohon miettimääni koteloon vai pitääkö käyttäää ns. väkivaltaa ?
mahtuu, mutta vaatii hieman modifiointia. kotelossa on sellaiset pienet ohjurit laajennuskorttipaikkojen välissä, jotka ottavat vastaan kun asentaa korttia joka vaatii kaksi paikkaa. sellainen pitää sieltä poistaa, mutta pienillä pihdeillä vain noin 30 sekunnin homma.
Kyllä mrcheeky1 tietää Näyttää sinullakin olevan tuo sama kotelo. Pitääkös muuten tuo kotelo hyvin äänet sisässään?
Aika kehnosti, ainakin omasta mielestäni. Resonointia en kyllä ole havainnut, mutta ei auta hiljentämään vähänkään äänekkäämpiä komponentteja.
Ja sit sellainen lisä kyssäri et osaisitteko sanoo et mikä kotelo vois pitää hyvin äänet sisällä ja sit jonku hyvän 500w powerin? Ja sit vielä että antakaas vinkkejä että mikä emolevy voisi olla hyvä, kun oon sitäkin koittanut pohtii eikä oikee keksi mitää hyvää? hintana emossa joku 70-90e, näyttist siin ei tarvii olla... Kiitän kaikkia ketkä pystyisivät hieman hjelppimään.
Breezen ilmankierto on täysin naurettava koska sitä ei ole, ja hiljaisempia ja paremmalla hyötysuhteella olevia virtalähteitä on myynnissä, joten miksi ostaa paskaa?
No tuli ostettuu sit sellainen kiva kokoonpano että annan vinkiksi jos joku lukee myöhemmin tätä että jos haluaa kotelon ja että siihen mahtuu GF 8800 GTS/GTX kortit eikä oo välii et millanen nii suosittelen NZXT Alpha Classic koteloa. Siihen mahtuu näyttis vallan hyvin ja tilaakin jää vielä. kotelon tuulettimet aika leluja mutta kyllä ne nyt on parempia kuin ei olisi mitään hieman äänekkäitä.