Näistä kahdesta näytönohjaimesta pitäisi valita toinen, mutta tää tuntuu olevan aivan mahdottoman vaikea päätös valita,.,.,. Muropaketin Testissä 8600 GT voittaa kertatoisensa jälkeen dx9 pelinopeus testeissä, mutta HD 2600 XT voittaa taas dx10 peleissä, joita on aikas vähäsen testattavana. Molemmissa on ruhtinaalisesti 256mb muistia, 128-bit. muistiväylä ja noin 130€ hintalappu. Sanokaa omamielipiteenne kumpaan näyttikseen kannattaisi rahaa sijoittaa?
Joo Ratukka X1950Pro kannattaa ottaa ellei sitten ole linux-miehiä jolloin 8600GT päätyi minun koneeseen. Ja noillakaan korteilla ei DX10-pelejä pelata.
Tossa Ratukka X1950Pro (450W) on se vika, et vaatii enemmän tehoja virtalähteeltä, kun 8600 GT (300W). Sama probleema on HD 2600 XT:ssä.
Minulla ainakin on 350w poweri riittäny moitteettomasti sigun kokoonpanolle. Ja tuosta 8600:sesta voin sanoa että ei ole hyvä! Kaverilla on se ja AMD:n tupla ydin prossu (4600+) ja köyntteri pyörii alemmalla FPS:ällä kuin omalla koneellani. (!?) Olen tässä ajatellut että pakkohan sen on näyttiksestä ottaa kiinni kun sillä on muistitkin kovempaa luokkaa. Viestin pointti siis on se että tuo 8600 on täyttä garbagea.
Ei ole paskaa, mutta se on vain liian kallis verrattuna tehoihin, kun saa sen tehokkaamman ratukan, mutta Linuxisteille se 8600gt on aika must.