Geforce 7600 GT tähän koneeseen ?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Distrance 25.10.2008.

1. Distrance

Distrance Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin, mulla olisi siis mahdollisuus saada täysin ilmainen GeForce 7600 GT näytönohjain koneeseeni, ja kysymys kuuluukin.. Olisiko näytönohjaimesta minulla yhtään mitään hyötyä ? Nuo tehot kun eivät koneessa ole kovin kaksiset.

Mikäli nyt oikein muistan.. niin koneessa on 4x 512MB 533Mhz RAM palikoita, ja Intel P4 2.66 Ghz prossu. ( Rammien mhz:stä en mene takuuseen )..Niin ja nykyinen näytönohjain on Radeon X1300 512mb ( Jaetulla ram muistilla ).. eli aivan surkea..

Ei tosiaan kovin kaksinen kokoonpano, mutta kuitenkin, jos ko. näyttiksestä olisi edes aavistuksen verran hyötyä..

2.  
  3. apumies

apumies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä kannattaa ottaa jos ilmaiseksi saat!
    Tolla 7600GT nättiksellä jo pelaileekin jonkin verran(ainakin pari vuotta vanhoja pelejä hyvinkin)

4. Distrance

Distrance Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, unohdin tosin mainita että kyseessä on XFX versio, joka on kuulemma tehokkaampi ?

Ei se kaveri siis sitä minulle anna, jos en minä sillä mitään tee, ja takaisin annan, jos ei se paranna suorituskykyä yhtään.

5. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuo tuohon kokoonpanoon aika messevän teholisän, jos vähääkään pelailet niin suosittelen.

Jaa tämä sivu