Eli siis olen omistanu kyseisen pelin jo jonkin aikaa. Yllättäen yhtenä päivänä ajattelin himean pelata, mutta peli ei kuitenkaan suostunut käynnistymään ja ohjelma heitti näytölle suraavanlaisen virhe sanomat: G:\Pelit\Binaries\WarGame-G4WLive.exe: You cannot run the game whit modified executable code. Please reinstall the game. Ajattelin aluksi että tämä on joku windowssin jekku ja starttasin windowssin uudelleen kokeillakseni uudestaan mutta se ei auttanut, joten päätin asentaa siis hampaat irvessä pelin kuitenkin uudestaan, mutta tämäkään ei auttanut. olen yrittänyt etsiä tietoa tästä virhesanomasta mutta en kuitenkaan osaa kovin hyvin englantia joten se rajoitti infon etsimistä radikaalisti. ajattelin siis kirjoittaa tänne teille pikku haasteen. olen siis asentanut pelin jo uudetsaan, ja olen myös päivittänyt näytönohjaimen ajurit. Mikä siis enää neuvoksi? kiitos vastauksista jo etukäteen!
poistitko suoraan painamalla "delete" vai ihan oikeaoppisesti lisää ja poista työkalulla? eli vaikuttas että jokin rekisteri on muuttunut ja ei siksi toimi, eli onko peli nyt varmasti aito?
Tuo vika on varmaan kaikilla ja sen syyn voi todeta seuraavasta kuvasta: Tuolla on lisää aiheesta: http://forums.epicgames.com/archive/index.php?t-583739.html http://forums.epicgames.com/showthread.php?p=25981126#post25981126 Ilmeisesti tuohon on korjaus tulossa, mutta vian saa eliminoitua siirtämällä koneen kellon aikaan ennen kuin tuo sertifikaatti vanheni. Kannattaa kokeilla jos tuolta löytyisi fixaus: http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_gears_of_war.shtml Pelin aitoudella ei ole mitään tekemistä tämän ongelman kanssa. Turhaan täällä aina epäillään, että peli ei olisi aito. Suurin osa ongelmista "johtuu" siitä että peli nimenomaan on aito.
Mulla on taas erilainen ongelma, kun ollaan päästy siihen asti että pitäis alkaa pelaileen niin peli sammuu ja näyttöön tulee laatikko: "Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa,onko ohjelmaan käytettävissä ratkaisua." Täh ?? Osaako joku sanoa mitä pitäis tehdä ?
tuohon sertifikaatti ongelmaanhan utli patchi joku aika sitten ( vasi muistanko ihan väärin?) että ilmeisesti kyseessä nyt on jokin toinen ongelma, vai onhan peli patchattu?
joo kyllä tosiaan. peliinhän tuli se päivitys mutta jos ei ole vielä ehtinyt asentamaan sitä nii nyt on jo korkea aika. muuten en kyllä osaa sanoa mikä vois olla vikana
Onko kukaan törmänny ongelmaan, jossa kyseinen peli käynnistyy, mutta kun menee esimerkiksi grafiikka tai audio-valikkoon, niin sieltä ei pääse enää pois. Back-nappula on ruudussa, mutta siitä painamalla ei tapahdu mitään. Ainoa mahdollisuus on ctrl+alt+del ja sulkea ohjelma?
Kirjaudu Windows Liveen online accountilla. Paitsi jos kyseessä on ware-versio, niin silloinhan tätä ei voi tehdä
Kysessä on ihan laillinen versio. En muuten pääse kirjautumaan minnekään tilillekään. Päävalikossa, kun painaa F1:stä tai yrittää hiirellä klikata sitä profiles-nappia ei tapahdu taaskaan mitään. Onko tähän mitään vinkkejä? ps. Taitaa olla bugisin peli mitä olen koskaan yrittänyt pelata!
Kokeile käynnistää Windows Live ja kirjautua sisään online-tiliin ennen kuin käynnistät pelin. Itse pelinä GoW ei kauhean buginen ole, mutta tuo Live pelleily ei oikeen tahdo toimia niinkuin pitäisi. Microsoft on kyllä tuon jälkeen parannellut Liven toimintaa huomattavasti, mutta valitettavasti Epiciä ei liiemmälti ole kiinnostanut tuo peli julkaisun jälkeen ja näin ollen paljon toivottua ja lupailtua Live korjauspätsiä ei ikinä tullutkaan.
Noniin nyt pääsin itse peliin. MUTTA sitten kontrollit eivät pelaa. Tai tarkemmin sanottuna hiiri. Äijä juoksee eteenpäin kun liikutan hiirtä oikealle ja taaksepäin kun liikutan hiirtä vasemmalle. Mikään asetuksen muuttaminen pelin sisällä ei tätä seikkaa muuta ja sanomattakin lienee selvää että hiirtä olisi mukavampi käyttää katseluun ja tähtäämiseen. Jos tähän löytyy vielä vinkkejä teiltä, niin ISO KIITOS!