Eli olis kysymys tälläsistä vehkeistä Olen kattellu noita uusia kuulokkeita kun nämä vanhat fatal1tyt tosiaan hajoaa.... Elis 2-3 hyvää vaihtoehtoa mitä olen tässä kattellut elikkäs 1.SONAR 5.1 Gaming Headphones Cyber Snipa Ja toiset tietty razeriltä 2.Razer Carcharias Gaming Headset Kokemuksia mielipiteitä ja ehdottomasti hyvät huonot puolet ja uusia ehdokkaita samasta hinta luokasta otetaan vastaan
No kyllä pelaamiseen sopivat headsetit löytyy Steelseriesiltä. Steelseries Siberia, todella hyvät kuulokkeet, jossa erillinen mikki on plussaa, itse olen omistanut tämän headsetin nyt vuoden,todella kevyet,mutta silti kestävät. Steelseries 5H, en ole itse kokeillut mutta kyseessä pitäisi olla kovan tason gaming headset. Sinun ehdottamien kuulokkeiden hintaa en katsonut joten voi olla että meni hinta korkealle, mutta nämä kaksi hyviä vaihtoehtoja.
Tässä vielä yhdet luurit harkittavaksi: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10317 Itseltäni löytyy kyseiset luurit ja ei ole yhtään huonoa sanottavaa. Korvakupit eivät paina korvia ollenkaan ja kuulokkeet vaimentavat taustameteliä kohtalaisesti joka entisestään tehostaa peliäänten kuuluvuutta. Voice morphing softa on ihan kiva lisä jos haluaa kommentoida ''in your face'' -metodilla headshottejaan yms. muita pelaajia härnätäkseen.