Gaming Headset

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi zcofcss 22.09.2009.

1. zcofcss

zcofcss Guest

Eli olis kysymys tälläsistä vehkeistä

Olen kattellu noita uusia kuulokkeita kun nämä vanhat fatal1tyt tosiaan hajoaa....

Elis 2-3 hyvää vaihtoehtoa mitä olen tässä kattellut elikkäs

1.SONAR 5.1 Gaming Headphones Cyber Snipa

Ja toiset tietty razeriltä :D

2.Razer Carcharias Gaming Headset

Kokemuksia mielipiteitä ja ehdottomasti hyvät huonot puolet ja uusia ehdokkaita samasta hinta luokasta otetaan vastaan :D

2.  
  3. pseDe

pseDe Guest

Pitääkö sen olla nimenomaan pelaamiseen suunnattu headset?

4. Tomitz

Tomitz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kyllä pelaamiseen sopivat headsetit löytyy Steelseriesiltä.

Steelseries Siberia, todella hyvät kuulokkeet, jossa erillinen mikki on plussaa, itse olen omistanut tämän headsetin nyt vuoden,todella kevyet,mutta silti kestävät.

Steelseries 5H, en ole itse kokeillut mutta kyseessä pitäisi olla kovan tason gaming headset.

Sinun ehdottamien kuulokkeiden hintaa en katsonut joten voi olla että meni hinta korkealle, mutta nämä kaksi hyviä vaihtoehtoja.

5. Sandsteed

Sandsteed Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä vielä yhdet luurit harkittavaksi:
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10317

Itseltäni löytyy kyseiset luurit ja ei ole yhtään huonoa sanottavaa. Korvakupit eivät paina korvia ollenkaan ja kuulokkeet vaimentavat taustameteliä kohtalaisesti joka entisestään tehostaa peliäänten kuuluvuutta.

Voice morphing softa on ihan kiva lisä jos haluaa kommentoida ''in your face'' -metodilla headshottejaan yms. muita pelaajia härnätäkseen.

6. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Unohda monikanavakuulokkeet.

7. zcofcss

zcofcss Guest

Ei tarvitse olla gaming hedsetit kyllä musiikkia tulee kuunneltua itse asiassa aika paljonkin

Jaa tämä sivu