Gamepads...

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi ovelaaa 23.02.2009.

1. ovelaaa

ovelaaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anteeksi jos menee väärälle alueelle mutta ajattelin nyt tänne tämän pistää ja anteeksi jos tälläinen alue on jo olemassa mutta ajattelin silti tämän tänne pistää. :)

Mutta itse asiaan: Ajatellut olen koneeseeni uuden gamepadin ostaa koska joitakin ralli/autopelejä haluaisin tuollaisella padilla pelata. Mutta miten käytännössä nämä padit toimii fps pelissä että voittaako perinteisen hiiri-näppis combon? Ja sitten jos tämä gamepad olisi hyvä ostos niin ehdotuksia :) Btw mainittakoon vielä se että näitä autopelejä varten en todellakaan halua ostaa jotain logitechin g25:ta sillä en niitä niin kauheasti pelaile. Silloin tällöin burnouttia jne jne pelaan muttei muuten paljoa. :)

2.  
  3. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    FPS peleissä PC:llä ei tuo gamepad ole oikein hyvä ratkaisu. Tarkkuus ei ole lähelläkään hiiren luokkaa ja lisäksi konsoliversiooissa usein oleva autoaim on PC-versioista poistettu.

Itselläni on sekä joystick, padi että ratti-poljin, joystickiä käytän lento- ja avaruussimulaattoreissa, rattia autopeleissä ja padia vain muutamissa poikkeustapauksissa (Konsolikäännökset kuten Fahrenheit, PSX emulaattorissa ja NHL:ssä yms. urheilupeleissä).

Autopeleihin paras vaihtoehto on kuitenkin lähes aina ratti-poljin yhdistelmä, eihän kukaan pakota G25:ttä hankkimaan ,tosin se on aika herkku peleissä joissa on täysi tuki (Test Drive Unlimited, Live for Speed), ratin saa halvemmallakin, mutta halvemmatkin ratit ovat kalliimpia kuin padiohjaimet. Padi toisaalta ei maksa kuin muutaman kympin ja sille on käyttöä muuallakin kuin autopeleissä (mutta ei FPS:ssä).

4. ovelaaa

ovelaaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tätä itsekkin mietin että esim momo maksaa jimm's:ssä sen 120 egee... Että en sellaista hintaa ala kyllä ratista maksamaan koska en todellakaan sellaisia pelejä hirveästi pelaile :) Ja tuota ChillStream ohjainta logitechilta olen kattonut jo pitemmän aikaa ja se irtoaa Vpd:stä 17 eurolla :) Ei paha hinta minusta...

5. Dilleri

Dilleri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen käyttänyt Logitechin Rumblepad 2:sta loisto padi.. n.25€
    ei kai tosta parempaa taida löytyä ;)

6. ovelaaa

ovelaaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseäni mielyttää enemmän xbox ohjaimen muotoilu enemmän kuin pleikkarin (Tämäkin on vain se mielipide kysymys)

Offtopic: Mutten kuitenkaan konsolia ostaessa osta 360:ä vaan kääntyy enemmän ps3:n puoleen, mutta silti taidan pc pelaajana pysyä.

Btw vpd:ssä maksaa tuo cillstream 17 euroa ;> Eli halvempikin :D

7. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "Itse olen käyttänyt Logitechin Rumblepad 2:sta loisto padi.. n.25€
    ei kai tosta parempaa taida löytyä ;) "

tiedä häntä, tyytyväinen itse olen myös tuohon Rumble kakkoseen.

8. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsellä Saitekin gamepadi jossa on tatit ja värinä. Maksoi 20e Class Ohlsonista ja ajaa saman asian kuin Logitechin vastaava, mutta halvemmalla. Laatuerostakaan ei ole kyse koska tämä on toiminut mallikkaasti viimeiset pari vuotta.

9. hallu1984

hallu1984 Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    osta xbox 360 controller for windows...on meinaa todella hyvä padi :D Hintakaan ei oo paha...

Jaa tämä sivu