Gamepadin kans ongelmia!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi junkke 30.09.2004.

1. junkke

junkke Guest

Mulla on Thrustmaster FireStorm Digital 3 gamepad ja kun laitan pelin päälle ja pad on kiinni koneessa niin valikot alkaa hyppiin ja liikkuun ja ei voi pelata...toi uus peli ei varmaa tuo mun padia 2004:ssa toimi...pitäs varmaan olla uudet ajurit mutta en oo löytäny vaikka oon ettiny kissojen ja koirien kans..nii et voikso joku laittaa mulle linkin mistä löytäsin uudet ajurit tai kertoa mite saisin padin toimiin 2005:ssa

2.  
  3. jpekkam

jpekkam Guest

Mikä peli? NHL? Muuttele sieltä pelin asetuksista sitä pad:iä ja käynnistä peli uudelleen. mulla ainaki rupes toimiin sillain.

4. junkke

junkke Guest

Joo on Nhl 2005...ai vaikuttanu toi sun neuvo jos oikein ymmärsin tehä..

5. junkke

junkke Guest

Muuttelenko nappuloitten paikkoja vai?

6. jpekkam

jpekkam Guest

Tarkemmin ku tutkin tuosa nii jos sulla on ratti ja polokimet nii otappa ne irti koneesta!

7. junkke

junkke Guest

en omista rattia enkä polkia....no siis peli lähtee käyntiin iha normaalisti,mut heti ku tulee siihe ekaan valikkoon niin niin se minkä kohalla haluais painaa on aika vaikeeta ku ku se valinta kursori heiluu ylös ja las sairasta vauhtia...pelaan kun pääsee taistelemalla niin ei voi ohjata...

8. jpekkam

jpekkam Guest

ööö... Mulla autto ku otin ratin\polkimet irti koneesta. Onko sulla muita laitteita ku gamepad?

9. junkke

junkke Guest

Ei oo..tulostimenki revin irti..ei auttanu

10. madmax

madmax Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on kans Thrustmasterin Wireless ja ongelma on se,että NHL 2005:ssa se ei toimi! Kaikki menee hyvin, kunnes itse ottelussa pelaaja saa kiekon-->Pelaaja jähmettyy paikoilleen ja sitä vain pystyy pyörittämään...? Missä vika?!? Siis ilman kiekkoa luistelu toimii... Olen kalibroinut,mutta ei auta...

11. Voltaren

Voltaren Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Ei toimi mullakaa gamepadi nhl 2005:sessa.
    Ja vaikka toimiski, ei paljo auta ku kaikkia nappeja ei kuitenkaa saa säädettyä.

EA:n foorumia kun luin, nin näyttäs olevan sama ongelma melkeen kaikilla.
    Eikä EA edes aio tehdä korjaavaa päivitystä, ainakaan toistaiseksi.

12. jpekkam

jpekkam Guest

Ompa outoa... Mulla on tuommonen langaton,
    "Logitech WingMan Cordless GamePad USB"
    ja se teki aluksi tuota samaa, että valikot vaan rullas, mutta ku otin ratin\polokimet pois nii rupes toimiin. Jos tökkään takaisin tuon ratin usb piuhan koneeseen ja käynnistän nhl 2005:sen niin taas ne hyppii...

13. madmax

madmax Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei toimi mulla vieläkään, mutta huomasin tämän: Kun puolustaa ja vaihtaa pelaajaa, niin se lyö heti poikittaisen mailan-->Eli kun syötän jollekin, niin harhautus menee päälle-->eli jumiin menee, koska harhautus on pohjassa...

Eli mistä tuo voisi johtua, että se aina painaa taklaus/harhautus kun valitsee uuden pelaajaa/kun uusi pelaaja tulee aktiiviseksi?!?

14. konverter

konverter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostakaa logitechin dual action, toimii hyvin nhl:ssä vaikka tattien sijoitus ei ole parhain mahdollinen omaan makuuni, mutta kaikkeenhan tottuu ajan myötä.

15. fatmanjoe

fatmanjoe Guest

Mulla ei esim toimi toi Logitechin dual action-pad! Onko vinkkiä, mistä se vois johtua?

16. konverter

konverter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käynnistätkö sen nhl:än logitechin softan kautta? Silloin ainakin pitäs toimia. Muuten hyvä ohjain tuo mutta ei ole kovin kestävä ainakaan aktiivipelaajalla, kaverilla mennyt yhden vuoden aikana 4 kpl hajalle vaikka kohtelee ohjaimia kuin kukkasta... Ja sitten peliliikkeestä lähettävät sen maahantuojalle puhdistettavaksi ja sen jälkeen toimii taas vähän aikaa. Itsellä kohta vuoden vanha ohjain ja vasen tatti vetää vasemmalle itsestään vaikka en ole monesti edes käyttänyt koko ohjainta.

Jaa tämä sivu