Pistetääs näin perjantain kunniaksi, vähän kevyempää aihetta. Elikkäs mikäs olisi juuri sinun mielestä paras menobiisi, siis biisi jonka toivoisit baarissa soitettavan? Itse voisin aloittaa ja ehdottaa uniting nationsin - out of touch -kipaletta, alkaa kyl jalka vispata =D
Tää on jo aika vanha biisi, mutta kuitenkin semmoinen kuin [bold]Master Blaster[/bold] - [bold]How old are you?[/bold]. Tais olla ton niminen
Hah, vai menobiisi. Miten olis hyvän mielen biisi Pizzicato five- Twiggy VS. James Bond siinä härö biisi, tulee aina hyvä mieli kun kuulee. Jotain ne siinä japaniks hokee poppia kuiteskin Ja se menobiisi vois olla: Mama rules OK - Keep it up (Funk like a punk)
Ei nyt oikeen tuu yhtä mieleen, mutta tuolla seuraavalla sivustolla aika moni biisi on hyvä mun mielestä. www.hitit.fi http://www.hitit.fi/charts.php?&c=1
Ainakin itse pääsen oikeaan tunnelmaan,ennen liikenteeseen lähtöä vaikka näillä...Nightwish"1oth man down",Sonata Arctica"My Selena" ja vaikkapa Rammsteinia saatan huudattaa...(Naapurit tykkää)Joten mikä tahansa noista kuulostaa mukavalta baarissa minun korvaan.
Takajammu. Itselleni kolahtaa tuo, ja myös saman herran Bla Bla Bla biisi. Hyvälle mielelle minut saa myös soittamalla Hot Action Cop - Fever For The Flava.
Vai menobiisi... no itselläni siitä ei ole epäilystäkään mikä on 'kaikkien aikojen menobiisi' vaikka onkin jo hieman vanhempaa tuotantoa, mutta ehdoton fiiliksen nostattaja ja lähtötunnelman luoja on: Deep Purple - BURN ...nupit kaakkoon ja kyllä lähtee ;-)