Iltoja. Itseäni on jo pitkään häirinnyt tämä asia, mutta en ole aiemmin asiaan jaksanut puuttua. Nyt se viimeinen käämi paloi, ja haluaisin apua. Eli, ongelma on se, että muuten G15 näppäimistö tuntuu toimivan loistavasti, mutta jos yritän vaihtaa kappaletta/pausettaa tai käyttää muitakaan näytön vieressä olevia näppäimiä, niistä ei tapahdu mitään winampin päällä ollessa. Ainut asia mitä ne näyttävät tekevän on se, että jos on selain päällä, niistä selaa joko sivun ylös tai alas. Voisiko joku viisaampi neuvoa mikä on vikana? Tarvitsenko jonkun winamp pluginin (tosin näyttö kyllä kertoo mikä kappale soi, kauanko on kestänyt jne), vai pitäisikö asetuksia säätää?
Sinun pitää mennä winampin asetuksiin ja säätää sieltä kaikki hotkeysit "universaaleiksi". sitten lähtee toimimaan.
Nyt voi olla silmissä vikaa mutta en löydä winampin asetuksista kyseistä kohtaa niin voisiko joku kertoa vähän tarkemmin? =)
Multahan puuttuu tosta ton Localiztionin jälkeen kaks seuraavaa ja sitten taas jatkuu samaan tyyliin niin kuin tossa kuvassa :/
No se ei nyt kuitenkaan niin tärkeää ole että pitäisi pähkäillä enempää. Oisipa vaan ollut vähän kätevämpi
no mulla on kans toi 5.52 ja mulla on niiku iha eri tavalla noi asetukset vai oonko menny vääräst paikkaa niihi??ku meen siit soittimen laidast....
Morjens. Mulla on taas toinen ongelma mulla on http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/08/G15_Top.jpg toi näppis mutta sen media näppäimet toimii silloin kuin huvittaa. Ne toimii todella harvoin vaikka softassa näkyy että en olis käytössä. Jos joku tietää ongelman voisko joku auttaa?
ja vielä semmoinen asia että noi muut keinot ei auta. Sitten mä latasin tulta netistä ton 2.02 version enkä asentanut siyä joka tuli levyllä.