Fujitsu Siemens Scaleo P GA-7VASMFS

Viestiketju Myydään -osiossa. Ketjun avasi Tuhokone 04.10.2011.

1. Tuhokone

Tuhokone Guest

Olen myymässä Fujitsu Siemens merkkistä pöytätietokonetta. Malli on Scaleo P GA-7VASMFS. Mukana lähtee Fujitsu Siemens Scaleoview C15-2 -näyttö, Logitechin langaton näppäimistö ja -hiiri, Fujitsu Siemens merkkiset kaiuttimet sekä HomeLine -merkkinen modeemi.

Laitan koneen pian huutonettiin myyntiin ja ajattelin pyytää koko paketista 239 euroa.

Onko mielestänne hinta kohdillaan? Jos joku on kiinnostunut, olen valmis myymään samantien.

Toimiva kone, ei mitään ongelmaa. Asennan Windows XP:n uudelleen ennen myyntiä.

Tarjousta voi heittää.

2.  
  3. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Minkä ikäinen kone ja mitkä speksit? kummastutti kun en googlella löytäny tuon mallisesta koneesta oikein mitään.

4. Tuhokone

Tuhokone Guest

Iästä ja spekseistä ei ole tietoa, mutta tuosta toisesta aiheestani löydät linkin, jossa tietoa koneesta.

5. vehkis91

vehkis91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ton keskusyksikön arvo on ehkä jotain 20€ luokkaa, tai no itse en ainakaa enempää maksaisi...
    Muiden osien arvoa en sit tiiäkkään.

Viimeksi muokattu: 05.10.2011
  6. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    ensinnäkään en löytänyt sun toista aihetta. mut joo vehkiksen kanssa samoilla linjoilla. korkeintaan 50€ arvonen läjä. hinnat laskee tosi nopeasti alaspäin ja ainakaan kukaan asiasta tietävä ei tarjoa 50€ enempää. sen mitä oon saanu tongittua niin tuo käy just ja just nettikoneeks jollekkin joka ei tarvi enempää. se että jos haluat kusettaa joltain eläkeläiseltä/veteraanilta joka ei tajua koneista mitään tuon yli 200€ hinnan niin siihen kait ei voi kukaan puuttua...

Jaa tämä sivu