Fujitsu Siemens Scaleo p 2662 tietokone

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Tikkari91 13.07.2008.

1. Tikkari91

Tikkari91 Guest

Voisko joku auttaaku en löydä mun DVD aseman ajureita jos se vika siitä johtuu. en voi polttaa levyjä eikä tää suostu löytämään DVD asemaa luulisin että ajurit puuttuisi mutta en ole varma voisiko joku vähä auttaa mua? Kiitos

2.  
  3. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Start -> Control Panel -> System -> Hardware -> Device Manager.
    Sieltä kohta DVD/CD-ROM ja tuplklikkaa,aukeaa alavalikko. Onko huutomerkkiä tuossa kohdassa ?
    Voit kokeilla samassa kohdassa (missä näkyy dvd-asemasi) seuraavaa konstia. Hiiren oikealla klikkaat DVD-aseman kohdassa,valitse Uninstall,kun poistanut ajurit,niin poistu Device Managerista. Käynnistä kone uudelleen.
    Kone käynnistyy ja etsii uudestaan ajurit DVD-asemalle.

4. Tikkari91

Tikkari91 Guest

Hyvä neuvo oli kylse siihe asennuksee asti toimi ennekku etuli asennukseen epäonnistui en tiedä mikä ihme tässä on vikana se vaan pyytää ottaa yhteyttä laitteiden tekijään keksiikö kukaa jotain koska en jaksais viedä tätä konetta minnekkää huoltoon. Kiitos kaikesta avusta

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kokeile päivittää aseman firmware.

6. Tikkari91

Tikkari91 Guest

kokeilen kiitos

7. Tikkari91

Tikkari91 Guest

Tämän laitteen ohjaintiedostoa ei voi ladata. Ohjaintiedosto saattaa olla vahingoittunut. (Koodi 39)

Valitse Etsi ratkaisuja, jos haluat lähettää tätä laitetta koskevia tietoja Microsoftille ja tarkastella, onko ratkaisua saatavilla.

Tommose jutun löysin että epäilen et taitaa pakko roudata tää takuu korjauksee...

8. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68

Microsoftin ohje virhekoodin 39 ratkaisemiseksi:

http://support.microsoft.com/kb/817196/fi

9. Tikkari91

Tikkari91 Guest

hyvä neuvo kans mut toi on XP:lle eikä tuolt käynnistys paikas ollu FlasPath Monitoria vaan tulostimen juttui .... mul on Windows Vista joku Home joku en oo iha varma mut silti romu VIsta

10. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  11. Tikkari91

Tikkari91 Guest

Katon toivotaa että löytyy apua kiitos

12. Tikkari91

Tikkari91 Guest

Kiitos kaikille onnistui korjaaminen se oli niin yksinkertaista vaan yksi tiedosto pois ja kunnos on :D kiitos :p

13. vpkuus

vpkuus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla olis sitten seuraavanlainen ongelma. Kesällä ostettu masiina sai totaalisen hermojen palamisen seurauksena sisäänsä XP:n vakaan harkinnan jälkeen. Mutta kas kun valmistajan sivuilta ei löydy ajureita kuin pe*leen Vistalle ja markantalon tuki sanoi koneen olevan rekennettu tuolle käyttikselle. Eräs minua fiksumpi taasen totesi ajureiden löytyvän komponenttien valmistajien tuotteille erikseen.

Eli liikenisikö joltain ystävällinen neuvo tiedottomalle: Minkä komponenttien mitkä tiedot minun tulee etsiä rakkineen sisuksista päästäkseni niitä verkkomaailmasta kooklettelemaan. Tai vaihtoehtoisesti helposti latailemaan jonkun teidän neuvomasta paikasta. Kiitokset jo etukäteen mahdollisista neuvoista.

Jaa tämä sivu