"Hei, Pahoittelut asian viivästymisestä, selvitin asiaa ja kävi ilmi, että koneeseenne ei olla viime kerralla huollossa vaihdettu näytönohjainta. Kone on ainoastaan putsattu. Mielestäni koneeseen tulisi vaihtaa näytönohjain, on selvää että laitteen ei tulisi käyttäytyä kuvailemallanne tavalla. Minun täytyy kuitenkin mainita, että jos koneesta ei vikaa löydä, tulee asian tiimoilta tarkastusmaksu. Vastatkaa alla olevaan purkkivastaukseen mahdollisimman tarkasti, niin huollolle ei jää mitään epäselvyyttä, miten he voivat toistaa ongelmanne. Jotta laite saadaan huoltoon nopeasti, tulee teidän kirjoittaa vastauksena tähän viestiin teidän täydelliset yhteystiedot, koneen sarjanumero ja lyhyt vikakuvaus. Näin saan tilattua koneelle huollon nopeasti." Ostin tämän kannettavan ennen 2008 vuotta ja on ollut siitä asti kolme kertaa huollossa, ensimmäisellä kerralla "putsasivat pölyt". Toisella kerralla vaihtoivat näytönohjaimen ja olen 4 kuukautta riidellyt heidän kanssaan että mikä voisi olla ongelmana ja yllätysyllätys nythän se selviääkin että he eivät ole edes vaihtaneet koko näytönohjaintakaan. Olisiko aika soittaa kuluttajanvirastoon? Ps. Korjausfirmahan on se pahamaineinen Powermill.
Onko aivan varma, että tämä on se ainoa remonttipaikka. Kun mainitset tämän "pahamaineinen Powermill" kysymys herää heti? Onko se ainoa firma joka korjaa Fujitsua. Fujitsu on yksi niistä kovemmanluokan Läppäri/pakettikoneiden valmistajista. Mikä myös tarkoittaa jotenkin näin: huollon pitää toimia? Olisikohan vierailun aihetta kuluttaja-asiamiehelle.
powermill ei ole ainoa firma joka fujitsua huoltaa. ainakin joillain datagroupeilla ainakin on fujitsun huolto valtuutus ja huomattavasti lyhyemmät korjaus ajat sekä monesti tyytyväisemmät asiakkaat.
Fujitsu-Siemensin sivuilta löytyy paikalliset "merkkiliikkeet" jotka hoitaa huollot menee siis läänien mukaan muistaakseni ps. Soita kuluttajanvirastoon
onneksi olkoon. itse ostin 17 tuumaisen f-s läppärin helmikuun puolivälissä ja viikko sitten sain tämän huollosta. ainakin toistaiseksi tuntuu toimivan. vei aikaa ennen kuin oli kaikki ohjelmien haut ja päivitykset ja lukuisat puhelinkyselyt käyty ja saatu f-s puhelin neuvonta uskomaan,ettei kone toimi. ei huolto onnistunut ennen kuin koneen myynyt kaveri soitti f-s:lle, sitä ennen myyjäliikkeen omistaja yritti "ostaa" vikaa. hän kysyi hyväksynkö koneen vikoineen muutaman kympin alennuksella, mmustan pörssin meininkiä. huolto sinänsä vei alle 2 vkoa ja ainakin toistaiseksi tuntuu f-s toimivan kuten oikeat tietokoneet. että tälläinen tapaus..
itsellä fujitsu-siemens läppäri, josta hajosi kovalevy tämän vuoden alkupuolella. Soitto fujitsun asiakaspalveluun. Sieltä kirjasivat vian ja neuvoivat viemään läppärin powermillille. Läppäri huollossa päivän ja sitten nouto kotiin. Elikkä itsellä vain hyviä kokemuksia fujitsu-siemensistä ja powermillistä.