Fujitsu Siemens amilo XI2550-27p

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi finnaster 17.03.2008.

1. finnaster

finnaster Guest

Noniin tommosta olisin hankkimassa, mutta sitä enne kuitenkin pari ksymystä joihin olisin iloinen jos saisin vastauksen.

pyöriikö tällä koneella aika uudetkin pelit ihan kohtuu hyvin?(minun käsitykseni että kyllä pyörii)

olen kuullut että fujitsi-siemens olisi ns."halppismerkki" eikä kestäisi
    tai muuten olisi hyvä, pitääkö paikkansa?(tämäkin tieto on vain joiltain foorumeilta peräisin)

Ja omia kokemuksia tästä mallista jos sitä on käyttänyt.

ps. tässävielä ton koneen tiedot

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.03.2008
  2.  
  3. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä on ollut amilo (t2400,2gb,x1800,2*120gb) nyt puoltoista vuotta ja olen ollut todella tyytyväinen. En kyllä itse pidä halpismerkkinä, pikemminkin esim. acerista tulee halpamerkki mieleen. Kyllähän tuo kone aika tykiltä näyttää, uudemmat pelit varmasti pyörii mutta totu siihen että tuuletin huutaa ja näpit palaa koneen pinnassa :D
    Akkukäytöstä sen verran että jos meinaat akun varassa touhuilla niin täytyy olla nopea, oman akku ei kestäny uutenakaan kuin max. reilun tunnin, jos pelasi niin alle 45min ja sip.

4. finnaster

finnaster Guest

joo, kiitos
    Joo en akun varassa aikonutkaan mitään värkätä eikä tuo käyntiäänikään haittaa kun on kuulokkeet melkeen kokoajan päässä kun pelaan.
    mutta lisää vaan kommentteja jos löytyy.

Jaa tämä sivu