Osaisiko joku kertoa, että mistä johtuu, että yhtäkkiä FTP-ohjelmat ovat alkaneet muuttaa tiettyjen kansioiden ja tiedostojen fontteja isoiksi. Tämän johdosta kyseiset tietostot eivät toimi kotisivuilla, joten aika kiusallinen ongelma. Kun tiedostoja tarkastelee normaalisti koneelta, ovat tiedostojen/kansioiden fontit kirjoitettu pienellä, mutta kun kyseisiä kansioita tarkastelee FTP-ohjelman kautta ovat fontit muuttuneet isoiksi tai sitten fontit muuttuvat isoiksi vasta sitten kun tiedostot on siirretty kotisivupalvelimelle.
Olen koittanut kolmea ohjelmaa: Smart FTP, Atom FTP ja WS FTP PRO. Aluksi kaikki toimi hyvin, mutta yhtäkkiä osa tiedostostojen nimistä muuttuu isolla kirjoitetuiksi. Ongeman voi kyllä korjata siten, että uudelleen nimeää kaikki tiedostot kun ne ovat palvelimella, mutta tuo on hyvin hidasta. Olen myös tyhjentänyt koko kotisivuhakemistoni ja koittanut ladata kaikki tiedosto uudelleen ja uudelleen, mutta eipä näytä auttavan.
HTV, eli Welho-nettiliittymä minulla tässä on ja sieltä siis tulee myös kotisivutila ja muut palvelut.