FS amilon kiintolevyn vaihto

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi juuSOS 24.11.2007.

1. juuSOS

juuSOS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo elikkä mun läppärin kiintolevy sano sopimuksensa irti kun sai pientä damagea (muuten ei mitään vikaa.) niin pitäs tietää mitä kannattais tehä, että onko kyseisen koneen kiintolevyn vaihto helppoa vai pitääkö kääntyä jonkun PROn puoleen, tai millä keinolla sais vaikka windowsin starttaamaan ulkoselta asemalta, onko mahdollista?? Nii ja kun sitä avaa niin se valittaa hdd status bad (kiintolevy mäsänä) (kun avasin laatikon niin ilmotti vuosimallikseen 2004. Linkkejä saa lähettää myös.

Nolottaa tällä vara läppärillä kirjottaminen koneessa on xp ja huikeat 64mb ramia!!!:D
    Kiitos etukäteen kaikille vastaajille!!

2.  
  3. Tonza_

Tonza_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkka koneen malli auttaisi :)

4. juuSOS

juuSOS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt ei kyllä jaksa semmosia tarkistella!!!Ei siihen nyt pilkun tarkkoja ohjeita tarvita vaan jotain niksejä tai, kyllä sen verran kokemusta löytyy että ruuvit osaan aukaista ja toi on kyllä ihan perus läppäri, ei edes kovin integroitu! Tonza_ olikohan ainut syy laittaa tommonen kommentti vaan sen takia että pääsisit tosta newbien arvonimestä eroon?? Olet vaan postannut kolmeen peräkkäiseen viestiin!!!

5. Tonza_

Tonza_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oisin voinnut laitaa sulle kuvalliset ohjeet, mutta ei sitten MITÄÄN jos et jaksa kattoo koneen mallia.
    Mulle se on aivan sama jos tossa lukee, joku newbie yritin vaan auttaa sua.
    Otat vaan sen ruuvin pois siitä ja laitat sen uuden kiintolevyn sisään. ja laitat biosista buuttaamaan sen siitä ulkosesta asemasta.

Viimeksi muokattu: 29.11.2007
  6. jugez

jugez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    viisasta pyytää apua jos joku yrittää niin rupeet kuittailee..

7. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannettavaan kovalevyn vaihto on helppoa, kannettaviin käyvät 2.5" kovalevyt. Ota testiksi ensin vanha kovon pois ja huomaa että tarvitset todella pienen ristipään.

8. juuSOS

juuSOS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori ny sitte Tonza_ mut luulen et en tarvii enää mitään juttuja tähän. Luulen et se hoituu jo helposti..

Jaa tämä sivu