Sattu tässä kumma juttu. Ostin Gigantista (kyllä, siellä myydään niitäkin) FreeComin (ei, merkki ei sanonu mullekaan mitään) +/- aseman, asensin sen masiinaan ja ku buuttasin, homma toimi aivan mainiosti. Ainoo vaan on, et FreeComin nimee ei löydy enää mistään muualta ku aseman etupaneelista. Buutatessa ja Neroa käytettäessä asemaksi tunnistautuu NEC DVD_RW ND-1300A. Eli oonko mä ny saanu ihkasen oikeen NECin aseman, jota esim. mun kaveri on yrittäny tilailla (huonolla menestyksellä) kesäkuun alusta saakka? Ja ku asemal oli hintaa 299 eurova, ni en ollenkaan valita...
Juup huomasin ite saman jutun Olihan se kiva ylläri ku olin himoinnu tota necciä ja sit menin ostaan ton freecomin ja oli kyl yllätys ku avasin pakkauksen ja laitteessa luki et NEC1300A ja hinta oli myös aivan kohdallaan.
aikas mielenkiintoinen juttu tuo no, mul kävi hyvä säkä, tilasin verkkokaupasta (262€) ton aseman ja se oli 6 päivän kuluttua kädessä
kattos vaan, niinhän tos yhdes lokeros luki: "Freecom Nec MultiSpin 4X ND-1300A DVD+/-/R/RW asema - retail", jess