Fps tippuu cs 1.6

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Juk0 08.02.2009.

1. Juk0

Juk0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi.
    Olen pelaillut noin vuoden cs 1.6:sta eikä mitään ongelmia ole tähän mennessä tullut kuin nyt. Kun pelailen vähän aikaa niin alkaa fps laskea. Ensin se laskee 50-70fps ja sitten takaisin menee normaaliin 99-100fps. Hetken kuluttua fps saattaa laskea 2-20. Parhaimmillaan se on ollut 1.
    Toivottavasti keksitte mikä auttaisi. Olen miettinyt pääni puhki ja en keksi enää mitään. Foorumilta olen myös etsinyt tietoja, ilman tulosta.

Kiitos jo etukäteen kaikille auttaneille!!

2.  
  3. Overkill_

Overkill_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tippuuko FPS smokessa vai ihan normaalisti? Onko kartalla mitään väliä vai onko ihan randomilla?

4. matias_90

matias_90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama ongelma täällä :) Normaalisti pyörii jatkuvasti 100 fps mutta välillä putoaa sinne 20 paikkeille muutamaksi sekunniksi. Oliskohan nuo ongelmat alkanut bios päivityksen jälkeen ja en tiedä mitä tekis.
    CS Source toimii 5minuuttia, mutta sen jälkeen koko kone jää jumiin ja äänet jää huutamaan päälle. Lämmöt ihan normaalit prossussa ja näyttiksessä sekä emossa. Toisinkyllä joku "AUX" lämpötila näyttää 100 astetta, mutta en tiedä minkä lämpöä se meinaa. Ajurit päivitetty monet kerrat.
    Koneena siis:
    - Intel dual core E2200 @ 2.2ghz
    - Intel DG31PR emolevy
    - Club 3d 9600GT 512MB GDDR3
    - 2GB DDR2 667
    - Win xp pro SP2

Edit: 350W poweri, Antec muistaakseni?

Viimeksi muokattu: 11.02.2009
  5. Juk0

Juk0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Fps tippuu siis ihan normaalisti kun olen pelannut mutaman kymmenisen minuuttia tai vähemmän. Myös fps tippuu servuissa joissa on paljon pelaajia.

6. Overkill_

Overkill_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli vanhalla koneella sama ongelma, et jos on paljo poruukkaa servulla ni fps laskee ja lagaa... Se johtu varmaa siitä ku se oli 90-luvun toimistotietokone, eli teho ei luultavasti riittäny. Mut kannattaa kattoo lämmöt yms...

Jaa tämä sivu