niin,eli pelaan tactical opsia ja cs 1.6. cs:s fps 35-70 aina kun ruvetaan ampumaan niin fps tippuu tuonne 30 kintuille. ja tactical opsissa taas sama ongelma kun ammutaan kova äänisillä aseilla, sillon tulee lagipiikkejä ja välillä muutenkin lagaa oudosti, ja siinä saan fps 100 mutta kun tulee piikkejä niin se tippuu 30-40 kintuille. en ymmärrä,sinänsä tuo fps ei minua kiinnosta,mutta olisiko mahdollista saada peleistä "pelattavia"? vähän niinkuin että olisi edes pehmeä pelata? ja sitten vielä yksi lagia lisäävä ongelma: teamspeak. kun sen pistää päälle niin johan alkaa lagi speksit: amd 3000+ thunderbird,radeon 8500 128mb,512 mb ram,200gt kovoa. siis ennen sentään toiminut ettei ole ollut laiga,silloin en vielä tuosta fps:ässästä tajunnut mitään. apuja kiitos.
Jos käyttelet esim TeamSpeakia samalla kun pelaat, niin suosittelisin että lisäät RAMmia vaikka toisen 512Mb verran. Itselläni on AMD 3200+ Barton, 6600GT 128Mb, 1.5Gb RAM ja kovoa riittävästi mutta olen ajatellut ostaa erillisen ja tehokkaamman äänikortin integroidun tilalle. Sillä saisi tuota prosessorin kuormitusta pudotettua.
se juuri ongelmana minulla onkin =) no jos sitä sitten ostetaan toinen 512 muistia.. varmaankin vaan vähän kalliita mun vanahalle emolle =(