Joo eli menin sähläämään koneeni kanssa ja minulta hävisi tarpeellisia tiedostoja noin 60G. Eli Piti formatoida c: asema kun siellä se wintoosa yleensä on mutta eipäs ollu tällä kertaa vaan se mun osio missä oli kaikki roinat, formatoin sen vain Q format komennolla ja en ole siihen osioon siirtänyt sen jälkeen yhtään mitään. oisko jotain neuvoa asiaan liittyen? per**** mä oon tumpelo!
On joitakin softia joilla pystyy palauttamaan formatoidulta osiolta datan [bold]MIKÄLI ET OLE SIIRTÄNYT DATAA SINNE TAI MUUTEN KÄYTTÄNYT KYSEISTÄ OSIOTA[/bold] jokainen bitti mitä sinne kopioit saattaa rikkoa useampiakin tiedostoja palautuskelvottomaksi, ettiskeles googlella "unformat" hakusanalla tai vastaavalla ja katso mitä löytyy.
joo mulle sitä jo tarjottiin vaihtoehdoksi mutta kokoversioiden hinnat hipovat pilviä. Mutta sitten käväs mielessä toi unformat.exe dos käytössä mutta ei mulla sitä oo eikä löydy mistään. Ja olen käsittänyt niin että kun palautan tiedostot takaisin niin niitä ei saa palauttaa samalle levylle mistä ne otetaan, eli pitäis jostain vielä lainata 60G kovalevy ja se tekee homman vielä vaikeammaksi.